برگزاری مسابقات رالی استانی، ملی و بین المللی توسط استان سمنان

به گزارش ایران 20 دانلود، منوچهر صادقی در مصاحبه با خبرنگاران ضمن اعلام برگزاری سه دوره رالی استانی، ملی و بین المللی به مدیریت استان سمنان اضافه کرد: هدف از برگزاری این رالی نمایش اقتدار و امنیت نظام جمهوری اسلامی ایران بخصوص در شرایط فعلی منطقه است.

برگزاری مسابقات رالی استانی، ملی و بین المللی توسط استان سمنان

وی همچنین توضیح داد: این رقابتها برای گسترش و تعمیم امید و نشاط و نمایش همدلی و همزبانی و صلح و دوستی در عرصه بین المللی و نیز معرفی جاذبه های گردشگری استان سمنان اعم از کویر و کوهستان و جنگل و مکان های تاریخی است.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی استانداری سمنان گفت: در این رالی همه اقوام و مذاهب کشور از هر استانی می توانند شرکت نمایند و هیچ محدودیتی وجود ندارد.

صادقی اضافه نمود: مرحله اول این رالی به مسافت پیشنهادی 200 کیلومتر داخل شهر سمنان و اطراف آن و پیشنهاد دیگر به مسافت 600 کیلومتر با تعریف جهتهایی از شهرهای دیگر استان است که تصمیم نهایی به زودی گرفته می گردد.

وی در خاتمه با بیان اینکه در ضمن مرحله دوم بصورت ملی و از سمنان تا یکی از جزایر خلیج فارس خواهد بود، توضیح داد: مرحله سوم نیز بصورت بین المللی و حضور شرکت نمایندگان خارجی و جهت بین المللی تا سمنان خواهد بود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 26 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 832

به "برگزاری مسابقات رالی استانی، ملی و بین المللی توسط استان سمنان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری مسابقات رالی استانی، ملی و بین المللی توسط استان سمنان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید