آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان

به گزارش ایران 20 دانلود، معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: جلسه آنالیز طرح های گردشگری داخل حریم و نحوه واگذاری اراضی مربوطه با حضور کارشناسان راه و شهرسازی برگزار گردید.

آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان کردستان، حمید اسکندری معاون گردشگری این اداره کل، امروز چهارشنبه 4 مهر با اعلام این خبر گفت: این جلسه با حضور معاون گردشگری کردستان، رئیس اداره املاک راه و شهرسازی و جمعی از کارشناسان راه و شهرسازی در دفتر معاونت گردشگری برگزار گردید.

او گفت: در این جلسه مقرر شد متقاضیان تاسیسات گردشگری داخل حریم شهرها قبل از صدور موافقت اصولی اولیه جهت استعلام و امکان واگذاری اراضی دولتی به راه و شهرسازی معرفی و امکان واگذاری اراضی مربوطه آنالیز گردد.

اسکندری گفت: بازدید مشترکی نیز با حضور مدیران گردشگری و اداره راه و شهر سازی جهت آنالیز طرح های گردشگری صلوات آباد انجام می گردد.

او گفت: سرمایه گذارانی که خواهان زمین منابع طبیعی هستند باید ابتدا به اداره مسکن و شهرسازی معرفی شوند تا برای موجود بودن زمین و همچنین شرایط زمین با نحوه سرمایه گذاری استعلام گرفته گردد.

اسکندری اضافه نمود: کسانی هم که خود دارای زمین هستند نیز باید ابتدا استعلام گرفته گردد که زمین مورد نظر شرایط مدنظر را داشته باشد.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 بهمن 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 54

به "آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان" امتیاز دهید

1 کاربر به "آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آنالیز واگذاری اراضی طرح های گردشگری داخل حریم شهرها در کردستان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید