بازی کودک 4 ساله با فندک منزلی را به آتش کشید

به گزارش ایران 20 دانلود، خبرنگاران/خراسان رضوی افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد از مهار آتش سوزی یک منزل مسکونی در پی بازیگوشی کودک 4 ساله با فندک اطلاع داد.

بازی کودک 4 ساله با فندک منزلی را به آتش کشید

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان کوچک با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

محمد جواد قائمی با اعلام این خبر، اظهار کرد: در پی تماس تلفنی شهروندان با سامانه 125 مبنی بر مشاهده دود از طبقه دوم یک آپارتمان مسکونی سه طبقه در بولوار طبرسی مشهد، ستاد فرماندهی بلافاصله گروه اطفاء حریق ایستگاه های 44و8 را به محل حادثه در خیابان میثم جنوبی اعزام کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری مشهد، وی ادامه داد: با حضور آتش نشانان در محل معین شد، در پی غفلت و سهل انگاری والدین، کودکی 4 ساله با برداشتن فندک آشپزخانه اقدام به روشن کردن آتش در اتاق خواب نموده که این اقدام موجب وقوع آتش سوزی شده بود که با سرعت عمل آتش نشانان این کودک نجات و آتش سوزی مهار شد.

افسر نگهبان سازمان آتش نشانی مشهد، اظهار داشت: خوشبختانه در این حادثه به این کودک و ساکنین این آپارتمان آسیبی نرسید، اما خسارت اقتصادی زیادی به این واحد مسکونی وارد آمده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 6 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 685

به "بازی کودک 4 ساله با فندک منزلی را به آتش کشید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازی کودک 4 ساله با فندک منزلی را به آتش کشید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید