بازدید رئیس جامعه هتلداران ایران از غرفه آذربایجان شرقی

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس جامعه هتلداران ایران مشارکت و هم افزایی همه جانبه بخش خصوصی و دولتی را عاملی موثر در معرفی ظرفیت های آذربایجان شرقی بیان نمود.

بازدید رئیس جامعه هتلداران ایران از غرفه آذربایجان شرقی

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع ­دستی آذربایجان شرقی، جمشید حمزه زاده رئیس جامعه هتلداران ایران امروز 23 بهمن 98 با حضور در غرفه آذربایجان شرقی در سیزدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری کشور، گفت: مشارکت همه جانبه بخش خصوصی و دولتی در این نمایشگاه، وجه تمایز آذربایجان شرقی با سایر استان ها به شمار می رفت و حضور یکپارچه و هماهنگ استان از ویژگی های برجسته حضور آذربایجان شرقی در این دوره محسوب می شود.

حمزه زاده گفت: غرفه آذربایجان شرقی فرصت مناسبی برای معرفی استان و تبریز به اقشار مختلف در نمایشگاه، فراهم کرده است.

رئیس جامعه هتلداران ایران فضای حاکم بر غرفه آذربایجان شرقی را در مقایسه با سال های گذشته متفاوت دانست و حضور نمایندگانی از هتل های شاخص تبریز، اقامتگاه های بوم گردی و فعالان حوزه گردشگری دیجیتال از استان آذربایجان شرقی را ظرفیتی مناسب برای جذب گردشگران داخلی و خارجی به استان و معرفی جاذبه های آذربایجان به آنان عنوان کرد.

حمزه زاده در سرانجام هدف از حضور در چنین نمایشگاه هایی را علاوه بر اطلاع رسانی، تسهیل شرایط برای عقد قرارداد بین شرکت های خصوصی، آژانس داران و هتلداران دانست.

منبع: میراث آریا
انتشار: 7 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 760

به "بازدید رئیس جامعه هتلداران ایران از غرفه آذربایجان شرقی" امتیاز دهید

1 کاربر به "بازدید رئیس جامعه هتلداران ایران از غرفه آذربایجان شرقی" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید رئیس جامعه هتلداران ایران از غرفه آذربایجان شرقی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید