بازدید بیش از 2150 توریست از دو خانه موزه تهران

به گزارش ایران 20 دانلود، ایرنا/ براساس آخرین خبر و گزارش های بدست آمده، بازدید بیش از 2150 توریست از دو خانه موزه تهران صورت پذیرفت.

بازدید بیش از 2150 توریست از دو خانه موزه تهران

محمد مویدی، مدیرعامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران گفت: در تعطیلات نوروز روزانه بیش از 300 نفر از خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد بازدید کردند.

وی گفت: از چهارم تا دهم فروردین بیش از دو هزار نفر از شهروندان این مجموعه را به عنوان مقصد جهانگردی خود انتخاب کردند که این امر نشانه اقبال اهالی فرهنگ و اقشار مختلف جامعه از مراکز فرهنگی است.

مویدی بعلاوه با تکیه بر جایگاه شایسته و اعتبار خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد در میان نخبگان فرهنگی خواستار رایزنی برای برنامه ریزی جهت استفاده بهتر و بیشتر از این ظرفیت برای ارتقای سطح فرهنگ جامعه و مقابله با تهاجم فرهنگی شد.

مدیر عامل شرکت توسعه فضاهای فرهنگی شهرداری تهران اضافه نمود: این شرکت آمادگی دارد تا با نهادهای فرهنگی برای بهره مندی از تجربیات پیروز خانه موزه سیمین دانشور و جلال آل احمد رایزنی و تعامل داشته باشد.

وی بعلاوه اعلام کرد: بیش از 150 جهانگرد از چهارم تا دهم فروردین از خانه موزه مهدی اخوان ثالث بازدید کردند.

به گفته مویدی، خانه موزه های مشاهیر و نویسندگان اصالت و هویت شهرها محسوب می شوند.

وی از خانه موزه ها به عنوان مهمترین مقاصد جهانگردی فرهنگی یاد کرد و گفت: در این راستا، یکی از رویکردهای محوری شرکت توسعه فضاهای فرهنگی حفظ، احیا و بهره برداری هرچه بهتر از خانه مشاهیر است.

منبع: همگردی
انتشار: 20 خرداد 1401 بروزرسانی: 20 خرداد 1401 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 2048

به "بازدید بیش از 2150 توریست از دو خانه موزه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید بیش از 2150 توریست از دو خانه موزه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید