اف بی آی 2 سایت پخش جاری غیرقانونی فیلم و سریال را بست- بهشت هایی غنی تر از نتفلیکس!

به گزارش ایران 20 دانلود، به مقتضیات زمانه همگی ما معترف هستیم که برای دانلود و تماشای فیلم ها و سریال ها، از سایت های دانلود استفاده می کنیم. معین است که به علت سرعت پایین اینترنت، فیلترینگ، هزینه زیاد و بیگانگی محیط کاربری سایت هایی مثل نتفلیکس با نیازهای ما، امکان استفاده از سایت های پخش جاری فرنگی را نداریم و نمونه های ایرانی vodih هم می دانید که معایب بسیار زیادی دارند و حداکثر برای تماشای فیلم ها و سریال های ایرانی خوب هستند.

اف بی آی 2 سایت پخش جاری غیرقانونی فیلم و سریال را بست- بهشت هایی غنی تر از نتفلیکس!

اما اگر تصور می کنید که فرنگی ها پاک و منزه هستند و فقط به صورت قانونی فیلم و سریال می بینند، سخت در اشتباه هستید. آنها علاوه بر استفاده از قانونی، گاهی از سایت های دانلود غیرقانونی و البته تورنت برای دانلود نیازهای فرهنگی شان استفاده می کنند.

اما از این پیشرفته تر و راحت تر vodهای غیرقانونی هم هستند که اتفاقا اینها خیلی وقت ها از سرویس های اصلی بهتر، ارزان تر و غنی تر هستند.

به همین دلیل اف بی آی، به تازگی اعلام کرده که دو برنامه نویس به نام های دریل پولو و لوئیس ویلارینو را که به ترتیب 36 و 40 هستند، دستگیر کرده است.

این دو سایت iStreamItAll و سایت Jetflix را بنا نهاده بودند.

iStreamItAll اصلا در حکم بهشتی برای فیلم بازها و سریال بازها بود، این سایت 118 هزار اپیزود سریال های گوناگون و 11 هزار فیلم داشت! یعنی به تنهایی بیش از آمازون پرایم، هولو، نتفلیکس و وودو برنامه داشت! (البته برخی از سایت های دانلود خودمان شاید در همین حد، برنامه داشته باشند!)

پولو از طریق ایمیل مشتری جذب می کرد و به آنها می گفت که به جای پول حرام کردن برای سرویس های پخش جاری رسمی و قانونی، از محتوای بی کران و بدون محدودیت iStreamItAll استفاده کنند.

برآورد می شود که او در مدت فعالیت سایتش حدود یک میلیون دلار به چنگ آورده باشد. البته منبع او برای به دست آوردن این همه فیلم و سریال، تورنت بود.

شیوه کار او از نظر فنی، جالب بود، او برنامه هایی درست کرده بود که به صورت اتوماتیک سایت های دانلود غیرقانونی را پایش می کردند و بعد هر وقت محتوایی به آنها اضافه می شد، همین برنامه ها را دانلود می کردند و وارد سرورهای خودش می کردند.

به صورت مشابهی Jetflix هم ده ها هزار برنامه داشت.

از طریق دو سایت iStreamItAll و Jetflix کاربران با گوشی موبایل و تبلت و تلویزیون های هوشمند و حتی کنسول های گیم می توانستند، فیلم و سریال تماشا کنند.

دو متهم اصلی این پرونده، یعنی پولو و ویلارینو در ماه مارس در ویرجینیا محاکمه می شوند. تخمین زده می شود که این دو میلیون ها دلار به استودیوهای فیلمسازی، شبکه های تلویزیونی و سیستم های پخش جاری، زیان وارد آورده باشند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 26 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 658

به "اف بی آی 2 سایت پخش جاری غیرقانونی فیلم و سریال را بست- بهشت هایی غنی تر از نتفلیکس!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اف بی آی 2 سایت پخش جاری غیرقانونی فیلم و سریال را بست- بهشت هایی غنی تر از نتفلیکس!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید