استفاده اوراکل از هوش مصنوعی برای اتوماتیک کردن بازاریابی دیجیتال
به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از رویترز، اوراکل که به علت ارائه خدمات نرم افزارهای پایگاه داده معروفیت دارد، با شرکت هایی مانند ادوب و سیلزفورس در زمینه فروش نرم افزارهای مبتنی بر کلود برای بازاریابی محصولات تجاری رقابت دارد. این نرم افزارها هزاران دلار قیمت دارند و بازاریابی آنها فرایندی سخت و پیچیده است.
مکالمه با افرادی که در مورد خرید چنین نرم افزارهایی تصمیم می گیرند فرایندی حساس و سخت است و شکست در آن زیان های مالی زیادی برای شرکت هایی مانند اوراکل دارد. از همین رو شرکت مذکور سیستم بازاریابی فیوژن خود را به ابزار هوش مصنوعی مجهز کرده است.
این سیستم قادر به طراحی اتوماتیک پیکارهای بازاریابی و معین این مساله است که افراد در حال تعامل از طریق ایمیل یا پیام های بازرگانی تا چه حد امکان دارد محصولات اوراکل را خریداری کنند.
سیستم یادشده داده های خود را از منابع مختلفی جمع آوری می کند که برخی از آنها متعلق به خود اوراکل و برخی دیگر هم متعلق به افراد و شرکت های ثالث است و اوراکل آنها را به مرور زمان به دست آورده است.
منبع: خبرگزاری مهر