آخرین جزئیات آب و هوای راستا های مشرف به کربلا ، کاهش 2 تا 3 درجه ای دما در تهران

به گزارش ایران 20 دانلود، ضیائیان گفت: برای مرز خسروی و مهران رگبار و رعد و برق همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود.

آخرین جزئیات آب و هوای راستا های مشرف به کربلا ، کاهش 2 تا 3 درجه ای دما در تهران

صادق ضیائیان مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی در گفت وگو با خبرنگار ، درباره آخرین وضعیت آب و هوای جهتهای مشرف به کربلا اظهار کرد: بر اساس بولتن هواشناسی در مرز خسروی و همچنین مرز مهران رگبار و رعد و برق همراه با بارش پراکنده پیش بینی می شود ضمن آنکه در مرز مهران احتمال وقوع گرد و خاک و باد دور از انتظار نیست.

به گفته وی امروز در مرز خسروی بارش خفیف، مهران گرد و خاک، ایلام بارش پراکنده و کرمانشاه بارش خفیف پیش بینی می شود.

ضیائیان با اشاره به آنکه پدیده خاصی برای مرز شلمچه تا انتها هفته مشاهده نمی شود خاطرنشان کرد: امروز آسمان شهر های نجف، کربلا، کاظمین و بصره صاف است و هیچ پدیده ای برای این شهر ها پیش بینی نمی شود.

سیلابی شدن رودخانه های شمال کشور / آسمان کربلا بارانی استاین مقام مسئول با اشاره به اینکه طی روز های آینده دما در مرز خسروی بین 16 تا 34 درجه متغیر است اضافه کرد: همچنین دما در مرز مهران طی روز های آینده بین 22 تا 39 درجه، شلمچه 23 تا 40 درجه و شهر های نجف، کربلا، کاظمین و بصره 20 تا 31 درجه متغیر است.

به گفته وی طی روز های آینده سردترین مرز های مشرف به کربلا کرمانشاه است که در ساعات شب دمای آن به 7 درجه سانتی گراد می رسد.

مدیر کل پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی درباره آخرین وضعیت آب و هوای استان های سواحل دریای خزر گفت: امروز برای استان های ایلام، مازندران و گلستان و همانند روز گذشته بارش قابل توجهی انتظار می رود که این امر می تواند منجر به بالا آمدن سطح رودخانه ها و سی لابی شدن جهت ها شود، اما از فردا این سامانه از استان های سواحل دریای خزر خارج می شود.

وی در انتها درباره آخرین وضعیت آب و هوای تهران گفت: بنابر نقشه های هواشناسی امروز در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب انتظار می رود که بارش باران در تهران مجدد اتفاق بیافتد ضمن آنکه در روز های آینده دما در نقاط مختلف استان تهران 2 تا 3 درجه کاهش می یابد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 461

به "آخرین جزئیات آب و هوای راستا های مشرف به کربلا ، کاهش 2 تا 3 درجه ای دما در تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین جزئیات آب و هوای راستا های مشرف به کربلا ، کاهش 2 تا 3 درجه ای دما در تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید