از بلغارستان، کولاکوویچ: بعد از شکست مقابل بلغارستان، بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی ناامید بودند

به گزارش ایران 20 دانلود، کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: قصد بهانه تراشی ندارم ولی بعد از شکست روز گذشته مقابل بلغارستان، بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ناامید گردیده بودند و نتوانستند بخوابند.

از بلغارستان، کولاکوویچ: بعد از شکست مقابل بلغارستان، بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی ناامید بودند

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، ایگور کولاکوویچ، سرمربی تیم ملی والیبال ایران در مورد شکست تیمش مقابل کانادا در مرحله دوم مسابقات قهرمانی دنیا گفت: مسابقه بسیار سختی بود. قصد بهانه تراشی ندارم ولی بعد از شکست روز گذشته مقابل بلغارستان، بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم ناامید گردیده بودند و نتوانستند بخوابند.

او ادامه داد: ما باید در مدت زمان کوتاهی، تیم را برای یک بازی مهم دیگر در مسابقات آماده می کردیم. به همین خاطر، بازیکنان من، بازی را با انرژی خوبی آغاز نکردند. با این حال ما از آغاز ست دوم، آغاز به جنگیدن کردیم. در ست سوم اما امتیازات زیادی را از دست دادیم و به همین خاطر تصمیم گرفتم به معروف و غفور اسراحت بدهم تا در ست چهارم از آنها استفاده کنم.

کولاکوویچ توضیح داد: در ست پنجم نیز از کانادا عقب افتادیم و امتیازات اول ست را به حریف واگذار کردیم ولی دست از مبارزه نکشیدیم تا اینکه 10 - 10 مساوی شدیم. در نهایت آنها در پوئن های پایانی بهتر عمل کردند و به تیم ملی کانادا به خاطر این پیروزی تبریک می گویم.

او در مورد استفاده از امیرحسین توخته گفت: توخته بازیکن خوب و جوانی است. او در سرویس، دفاع و حمله، یاری زیادی به ما کرد و نشان داد که در کنار صابر کاظمی، آینده والیبال ایران است. خوشحالم که او بازی خوبی ارائه کرد و بازیکنان دیگر نیز از او حمایت کردند.

کولاکوویچ در مورد عدم استفاده فرهاد قائمی شرح داد: من به قائمی بیشتر از بازیکنان دیگر اعتقاد دارم ولی او به دلیل مشکل شانه، خوب تمرین نکرده بود. او از نظر تکنیکی، بازیکن بسیار خوبی است ولی من در این مسابقه به بازیکنانی احتیاج داشتم که در حمله و دفاع، قدرت بیشتری داشته باشند. انرژی قائمی برای ما بسیار مهم است ولی من تصمیم گرفتم از دیگر بازیکنان استفاده کنم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 دی 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 50

به "از بلغارستان، کولاکوویچ: بعد از شکست مقابل بلغارستان، بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی ناامید بودند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بلغارستان، کولاکوویچ: بعد از شکست مقابل بلغارستان، بسیاری از بازیکنان و اعضای کادر فنی ناامید بودند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید