کلوپ: داور یک پنالتی برای ما نگرفت، دوست ندارم تیمم درگیر نتایج من سیتی باشد

به گزارش ایران 20 دانلود، سرمربی تیم فوتبال لیورپول داور را مسبب عدم پیروزی تیمش در دیدار خانگی مقابل روباه ها می داند.

کلوپ: داور یک پنالتی برای ما نگرفت، دوست ندارم تیمم درگیر نتایج من سیتی باشد

به گزارش خبرنگاران، در هفته ای که منچسترسیتی در خانه نیوکاسل باخت و لیورپول با کسب پیروزی خانگی می توانست حاشیه امنیتش در صدر جدول لیگ برتر انگلیس را به 7 امتیاز افزایش دهد، مردان یورگن کلوپ به تساوی یک-یک مقابل لسترسیتی بسنده کردند.

یورگن کلوپ پس از بازی به برخوردی که ریکاردو پریرا بازیکن لسترسیتی در دقیقه 57 با نبی کیتا در محوطه جریمه تیم میهمان داشت اشاره نمود و معتقد بود که داور مسابقه مارتین اتکینسون از اعلام پنالتی به سود لیورپول خودداری نموده است.

او در نشست خبری پس از بازی گفت: من نمی دانم که اتکینسون در آن موقع با خودش چه فکر می کرد. به نظر من که او در بهترین موقعیت برای تشخیص صحنه بود. معمولاً من باید درباره پنالتی هایی که برای ما گرفته می شوند شرح دهم و شما از من می پرسید که آن پنالتی سختگیرانه نبوده است. پنالتی، پنالتی است. درست است که در این صحنه هم خونی ریخته نشده اما به هر حال خطای پنالتی رخ داد چون یکی از بازیکنان ما در محوطه جریمه حریف نقش بر زمین شد. من تغییر نخواهم کرد و هیچ نگرانی هم از بابت گفتن نظرم ندارم و باز هم ادامه می دهم.

کلوپ ادامه داد: ناراحتم که نبردیم؟ البته که ناراحتم اما نمی خواهم این را به نتیجه بازی من سیتی ربط بدهم. من درک می کنم که بعضی می گویند که ما فرصت خوبی را از دست دادیم اما الان باید چه کار کنیم؟ پرسیدن این سؤالات آسان است اما ما نباید بگذاریم که این چیزها بیش از اندازه روی ما تأثیر بگذارند. بازیکنان من هم انسان هایی معمولی هستند. ما می خواستیم یک بازی را ببریم، نشد و الان هم احساس مان خوب نیست. اما اینکه بخواهیم بگوییم این نتیجه برای منچسترسیتی چه معنا و مفهومی داریم، چه فایده ای دارد؟ از من بپرسید می گویم معنای زیادی ندارد. ما الان یک امتیاز بیشتر از قبل داریم. این دقیقاً آن چیزی نبود که ما می خواستیم اما هنوز هم همه چیز برای ما روبه راه است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 15 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 132

به "کلوپ: داور یک پنالتی برای ما نگرفت، دوست ندارم تیمم درگیر نتایج من سیتی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلوپ: داور یک پنالتی برای ما نگرفت، دوست ندارم تیمم درگیر نتایج من سیتی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید