پرسش بزرگ طرفداران المپیاکوس: ماجرای انصاری فرد چیست؟

به گزارش ایران 20 دانلود، حرکت عجیب باشگاه المپیاکوس که در آخرین روز نقل و انتقالات قرارداد شش بازیکنش را فسخ کرد تا آنها را آزاد اعلام کند مورد انتقاد طرفداران این تیم قرار گرفته است.

پرسش بزرگ طرفداران المپیاکوس: ماجرای انصاری فرد چیست؟

به گزارش خبرنگاران ، در پی توافق فدراسیون فوتبال یونان و اتحادیه بازیکنان حرفه ای و کمیته مشخص وضعیت بازیکنان این کشور،باشگاه المپیاکوس در روز آخر نقل و انتقالات قرارداد شش بازیکن سرشناس خود را بدون دریافت پول فسخ کرد تا آنها به عنوان بازیکن آزاد راهی باشگاه های دیگر در اروپا و حاشیه خلیج فارس شوند.

در جدولی که سایت sport fm منتشر کرد بین بازیکنان آزاد گردیده 6 بازیکن مازاد المپیاکوس هم دیده می گردد که نام دو ستاره ملی پوش ایرانی در صدر آنها واقع شده است؛ بازیکنانی که هر کدام شان تا سال 2020 و 2021 با این باشگاه سرشناس قرارداد داشتند و کنار گذاشتن آنها به این سادگی نبود.در شرایطی که پنجره نقل و انتقالاتی تابستان اروپا روز نهم شهریور ماه به صورت رسمی بسته می شد سران المپیاکوس نام این شش بازیکن را در اختیار اتحادیه فوتبالیست های حرفه ای یونان قرار داده و بیان کردن قرارداد همه آنها بدون مشکل از بابت مسائل مالی و پرداختی فسخ گردیده است.

این ماجرا که البته باشگاه المپیاکوس را با انتقاداتی روبرو کرد از سوی این باشگاه تائید شد چرا که سایت خبری این باشگاه بیان کرد شش بازیکن شامل احسان حاج صفی، کریم انصاری فرد، پاناگیوتیس تاچسیدیس، آندره مارتینس، دیمیتریس اسکافیداس و آنگلوس کاتاراسیوس تیم فوتبال المپیاکوس را ترک کردند.در ادامه این مطلب با اشاره به جدایی کریم انصاری فرد و احسان حاج صفی آمده است: بسیار عجیب است باشگاه المپیاکوس تصمیم گرفت 2 ملی پوش ایرانی را که در جام جهانی 2018 نیز شرکت نموده بودند بدون هرگونه سود مالی و دریافت پولی آزاد کند.

سایت خبری المپیاکوس نوشت:باید متذکر شویم که کریم انصاری فرد و پاناگیوتیس تاچسیدیس در تیم ناتینگهام فارست انگلیس دوران حرفه ای خود را ادامه خواهند داد. احسان حاج صفی نیز به تیم تراکتورسازی تبریز در لیگ برتر ایران پیوست.

جدا از داستان حاج صفی که قرارداد 450 هزار یورویی اش باعث شد تا کنار گذاشته گردد ،سایت ekirikas یونان در گزارشی دیگر پیرامون راهکار سران المپیاکوس برای واگذاری کریم انصاری فرد نوشت:راهکار باشگاه برای حل اختلافات در جدایی کریم انصاری فرد و تاکسیدیس دیگر ملی پوش یونانی سرشناس تیم، انتقال رایگان آنها به باشگاه انگلیسی بود تا هر دو بازیکن کلیدی فصل گذشته مجانی به ناتینگهام فارست کوچ نمایند. سیاستی کاملا اشتباه که مانع درآمدزایی فوق العاده آنها از طریق فروش این دو بازیکن شد.

رسانه یونانی با اشاره به اینکه انصاری فرد به عنوان برترین گلزن فصل گذشته المپیاکوس می توانست زودتر از اینکه تا روز آخر نقل و انتقالات تابستانی در فهرست مازاد قرار بگیرد، راهی تیمی دیگر گردد تا سود چند میلیون یورویی نصیب این باشگاه کند در نهایت از روی اجبار و تاکید مربی پرتغالی رایگان و تنها به این خاطر که باشگاه می خواست به جای او و تاکسیدیس بازیکن جدید جذب کند به باشگاه انگلیسی منتقل شد.

همچنین سایت گازتای یونان نوشت لیبریس، یکی از طرفداران المپیاکوس در واکنش به کنار گذاشته شدن ناگهانی انصاری فرد از سوی کادر فنی و سران این باشگاه نوشته: آیا کسی می تواند شرح دهد چه کسی انصاری فرد را به بازی گرفت؟در شروع می خوانیم که قرارداد کریم انصاری فرد در سال 2019 میلادی سرانجام می یابد و باید در امسال او را به تیم دیگری بفروشند.حتی بدون اشاره به گزینه تمدید قراردادش می گویند در صورت عدم فروش انصاری فرد دچار خسارت مالی می شوند.پس از آن در اخبار می خوانیم که انصاری فرد به صورت قرضی برای مدت یک سال به ناتینگهام فارست انگلیس می رود اما قراردادش با المپیاکوس در سال 2020 میلادی سرانجام می یابد!

در ادامه این مطلب با اشاره به تناقض گویی های باشگاه المپیاکوس آمده:همچنان در اخبار می خوانیم برای جذب 3 بازیکن در لیگ اروپا باید 3 بازیکن دیگر از فهرست المپیاکوس خارج شوند اما مانوس در این تیم می ماند.بر چه اساسی این بازیکن در فهرست المپیاکوس می ماند اما انصاری فرد نه؟ و او را به ناتینگهام فارست می فرستند یا بازیکن آزاد می گردد! پیشنهاد رسمی برای جذب کریم انصاری فرد وجود نداشت و بازیکنی رایگان است.در نهایت این انتظار را داشتیم کسی به ما شرح دهد که قرارداد انصاری فرد سال 2019 یا 2020 میلادی سرانجام می یابد؟ آیا انتقال قرضی او احتیاج به حساب وکتاب هایی داشته است؟ آیا کسی می تواند پاسخ منسجمی در این رابطه بدهد زیرا این روزها اخبار رسمی متناقضی می خوانیم.

3-670

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 12 آذر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 35

به "پرسش بزرگ طرفداران المپیاکوس: ماجرای انصاری فرد چیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسش بزرگ طرفداران المپیاکوس: ماجرای انصاری فرد چیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید