وسیله نقلیه ترکیبی از هواپیما و کشتی فضایی ساخته می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از نیواطلس، سال گذشته شرکت Egan Airships وسیله نقلیه هوایی به نام Plimp ابداع کرد. این وسیله نقلیه ترکیبی از کشتی هوایی بادکنکی، هواپیما، بالگرد و پهپاد بود. اکنون این شرکت آمریکایی به طور رسمی اعلام نموده مشغول کار برای ساخت یک نسخه مسافربری Plimp است. وسیله نقلیه هوایی جدید Model J نام گرفته است.

وسیله نقلیه ترکیبی از هواپیما و کشتی فضایی ساخته می گردد

مبدعان این وسیله وسیله ادعا می نمایند پلیمپ جدید می تواند مانند هواپیما مانور انجام دهد، مانند بالگرد در آسمان شناور بماند و به طور عمودی از زمین بلند گردد و فرود آید و مانند یک کشتی هوایی بادکنکی پرواز کند.

این وسیله نقلیه قرار است با بودجه 4 میلیون دلاری ساخته گردد. همچنین این وسیله می تواند 8 مسافر یا 907 کیلوگرم بار را با سرعت 63 مایل بر ساعت در مسافت 1300 مایل جابجا کند. وسیله مذکور به طور عمودی از زمین بلند می گردد و فرود می آید. خلبان آن می تواند موتورها را خاموش کند تا Model J به آرامی به سمت زمین شناور گردد.

همچنینن هزینه های عملیاتی آن در مقایسه با بالگردهای معمول کمتر است.

Model J دارای موتورهای الکتریکی است که به آن یاری می نمایند به طور عمودی از زمین بلند گردد و فرود آید. همچنین یک سیستم هیبریدی گاز و الکتریسیته از طریق نقلیه یاری می نماید تا به یاری بال های ثابت خود پرواز کند.

این وسیله نقلیه می تواند در ارتفاع 152 متری پرواز کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 6 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 81

به "وسیله نقلیه ترکیبی از هواپیما و کشتی فضایی ساخته می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وسیله نقلیه ترکیبی از هواپیما و کشتی فضایی ساخته می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید