مونسان در قصرقند: آموزش در حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش ایران 20 دانلود، معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری گفت: باید از ظرفیت افرادی که رشته های منحصربفرد صنایع دستی را می شناسند برای آموزش به نسل های آینده استفاده کرد.

مونسان در قصرقند: آموزش در حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد

علی اصغر مونسان معاون رئیس جمهوری و رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری، در جریان بازدید از نمایشگاه صنایع دستی قصرقند اظهار کرد: باید از ظرفیت افرادی که رشته های منحصر به فرد صنایع دستی را می شناسند برای آموزش به علاقه مندان و نسل های آینده استفاده کرد تا شاهد از بین رفتن صنایع دستی کشورمان نباشیم.

معاون رئیس جمهوری گفت: ظرفیت صنایع دستی سیستان و بلوچستان بسیار متعدد و بی نظیر است به طوری که می توان گفت سیستان و بلوچستان جز استان های استراتژیک در حوزه صنایع دستی بشمار می رود.

او گفت: باید بیش از گذشته از روش های نوین برای بازاریابی و معرفی ظرفیت ها و جاذبه های متنوع کشور استفاده کرد همچنین تمرکز بر پروژه های جاذب گردشگر به اندازه ایجاد اقامتگاه ها و هتل ها مهم و لازم است.

رئیس سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری همچنین در بازدید از غرفه صنایع دستی چابهار نمایشگاه توسعه گردشگری دریایی را مورد تأکید قرار داد.

مونسان توسعه و ترویج صنایع دستی را یکی از اولویت های سازمان میراث فرهنگی دانست و اضافه کرد: توسعه صادرات صنایع دستی یکی از موضوعاتی است که هنرمندان و فعالان رشته های مختلف باید به طور جدی به آن ورود نمایند تا بتوانند کسب و کار خود را گسترش دهند.

منبع: سازمان میراث فرهنگی
انتشار: 27 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 114

به "مونسان در قصرقند: آموزش در حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مونسان در قصرقند: آموزش در حوزه صنایع دستی باید مورد توجه قرار گیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید