ماموریت ما خارج کردن ووشوی قم از رکود و رتبه 26 کشور است

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، جواد محمدزاده در نشست خبری به مناسبت روز خبرنگار که شامگاه سه شنبه در دفتر هیئت ووشوی استان قم برگزار گشت، گفت: ووشوی قم در گذشته درگیر مشکلات زیادی بوده است و رتبه هیئت ووشوی قم در میان هیئت های استانی سراسر کشور 26 بوده است که رتبه ای بسیار پایین و ناامید کننده است و ماموریت ما خارج کردن ووشوی قم از رکود است.

ماموریت ما خارج کردن ووشوی قم از رکود و رتبه 26 کشور است

وی اضافه کرد: در چند ماهی که مسئولیت دوره جدید هیئت ووشوی استان قم را بر عهده گرفته ام کوشش بر این بوده که با کار شبانه روزی و جمعی و با همت و اتحاد همه اقشار ووشوی استان، تحولی محسوس در این رشته ایجاد کنیم. شرایط ووشوی قم به حدی بوده که در هیچ رده سنی، قهرمانی که بتوان روی آن حساب باز کرد در اختیار نداریم و امروز باید برای بهبود اوضاع، بدون وقفه کوشش کنیم.

رئیس هیئت ووشوی استان قم اعلام کرد: در حال حاضر هم در بخش ساندا و هم در بخش تالو برنامه هایی جدی برای رگردید و توسعه ووشوی قم در دستور کار است و برگزاری تمرینات تیم های مختلف ووشوی قم در رده های سنی مختلف به طور منظم و اعزام تیم های قمی به رویدادهای کشوری موجود از جمله این برنامه ها است.

محمدزاده بیان داشت: اعزام تیم منتخب رده سنی جوانان ووشوی استان قم به مسابقات انتخابی تیم ملی در بهمن ماه و نیز اعزام تیم ووشوی مردان قم به دسته اول کشور در شهریورماه، 2 برنامه مهم مسابقاتی هیئت ووشوی قم در آینده نزدیک را تشکیل می دهد.

وی مطرح کرد: تیم منتخب ووشوی استان قم نیز از 26 مرداد به مسابقات قهرمانی کشور در سبک نن شائولین اعزام خواهد گردید و برگزاری جشنواره هنرهای ووشوی به مناسبت روز جهانی ووشو و کارگاه بدنسازی رزمی در دو بخش مردان و زنان از دیگر برنامه های هیئت ووشو به شمار می رود.

رئیس هیئت ووشوی استان قم توضیح داد: پیشرفت برنامه های هیئت ووشو در قم و خروج از وضعیت رکود اخیر و رساندن قم به جمع استان های برتر هدفی است که رسیدن به آن سخت اما ممکن است و برای این منظور همدلی و کوشش دوچندان خانواده ووشو و همکاری رسانه های جمعی نقش مهمی در این موضوع خواهد داشت.

در حاشیه این نشست خبری، مراسم تجلیل از خبرنگاران حوزه ورزش استان قم به مناسبت روز خبرنگار برگزار گردید.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 29 مرداد 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 9

به "ماموریت ما خارج کردن ووشوی قم از رکود و رتبه 26 کشور است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماموریت ما خارج کردن ووشوی قم از رکود و رتبه 26 کشور است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید