سپاهان با ترکیب کامل به مصاف تراکتورسازی می رود

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران، طلایی پوشان اصفهان که در چهار هفته ابتدایی برخی بازیکنان خود را در اختیار نداشتند، در هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور با ترکیب اصلی بازی می نمایند.

سپاهان با ترکیب کامل به مصاف تراکتورسازی می رود

ولادمیر کومان، هافبک بازی ساز سپاهان نیز در حال حاضر شرایط بازی را پیدا نموده و رفته رفته می تواند مورد استفاده امیر قلعه نویی قرار گیرد.

همچنین تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز نیز با ترکیب کامل خود به مصاف سپاهان می آید.

نکته جالب توجه در این مسابقه، تقابل کیانی و ایران پوریان در لباس تیم سپاهان با تیم تراکتورسازی تبریز و رودررویی این بازیکنان با تیم سابقشان خواهد بود.

لازم به ذکر است، به دلیل مشکلات چمن استادیوم نقش جهان و اخباری که از وضعیت نامناسب چمن این استادیوم منتشر گردیده، دیدار تیم های سپاهان و تراکتورسازی در هفته پنجم لیگ برتر در استادیوم فولادشهر برگزار می گردد.

یکی از دلایل مشکلات استادیوم نقش جهان، قارچ ناشی از گرمازدگی بهره برداری نامناسب از استادیوم بوده که قرار است این مشکل در هفته های آینده رفع گردد.

دیدار تیم های سپاهان و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های کشور از ساعت 20 روز جمعه دوم شهریور در استادیوم فولادشهر برگزار خواهد شد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 18 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 18

به "سپاهان با ترکیب کامل به مصاف تراکتورسازی می رود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سپاهان با ترکیب کامل به مصاف تراکتورسازی می رود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید