رایولا پاسخ اسکولز را داد

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیر برنامه های هافبک فرانسوی شیاطین سرخ پاسخ تازه ترین اظهارات هافبک پیشین منچستریونایتد را داد.

رایولا پاسخ اسکولز را داد

به گزارش خبرنگاران، پل اسکولز، هافبک پیشین تیم ملی فوتبال انگلیس و منچستریونایتد در تازه ترین اظهارنظرش در انتقاد از عملکرد پل پوگبا گفته بود که او را مناسب کاپیتانی شیاطین سرخ نمی بیند و از بازی ضعیف او برابر برایتون در هفته دوم لیگ برتر انگلیس انتقاد کرد.

مینو رایولا، مدیر برنامه های پوگبا هم در واکنش به اظهارات اسطوره منچستری ها در حساب کاربری رسمی خود در شبکه اجتماعی توئیتر نوشت: بعضی ها از ترس فراموش شدن، احتیاج به صحبت کردن دارند. اسکولز اگر کنار سِر وینستون چرچیل بود، هیچگاه به عنوان یک رهبر شناخته نمی شد. اسکولز باید مدیر ورزشی منچستریونایتد گردد و به اِد وودوارد توصیه کند که پوگبا را بفروشد . او احتمالاً شب های زیادی بی خوابی خواهد کشید تا باشگاهی جدید برای پوگبا پیدا کند.

شایعه پیوستن پوگبا به بارسلونا در این تابستان مطرح بوده است و گفته می گردد اگر این باشگاه اسپانیایی در این تابستان موفق به جذب این هافبک فرانسوی نگردد، در پنجره نقل وانتقالات زمستانی شانس خود را در این خصوص امتحان خواهد نمود. رایولا بدش نمی آید پوگبا را به تیمی دیگر منتقل کند چرا که حق الزحمه خوبی از این انتقال می تواند نصیبش گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 مهر 1397 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 16

به "رایولا پاسخ اسکولز را داد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رایولا پاسخ اسکولز را داد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید