امشب آخرین مهلت ثبت نام دوره های کاردانی فنی وحرفه ای

به گزارش ایران 20 دانلود، مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور از اتمام مهلت ثبت نام دوره های کاردانی فنی وحرفه ای تا ساعت 24 امشب اطلاع داد.

امشب آخرین مهلت ثبت نام دوره های کاردانی فنی وحرفه ای

دکتر حسین توکلی در گفت وگو با خبرنگاران ضمن بیان این مطلب اظهار کرد: با توجه به درخواست موسسات آموزش عالی غیر دولتی –غیرانتفاعی مبنی بر عدم تکمیل ظرفیت و با موافقت دفتر گسترش آموزش عالی، داوطلبان علاقه مند به تحصیل در رشته های دوره های کاردانی نظام جدید سال 1397 می توانند در این دوره ثبت نام نمایند.

وی در ادامه اضافه کرد: پذیرش دانشجو در رشته های کاردانی نظام جدید صرفاً بر اساس سوابق تحصیلی (معدل کل دیپلم) انجام می گردد و داوطلبان اعم از داوطلبانی که در پذیرش این دوره ها ثبت نام نموده و یا ثبت نام ننموده اند، می توانند متناسب با نوع مدرک دیپلم خود در شاخه های فنی وحرفه ای یا کاردانش موسسات پذیرنده، عنوان موسسه و کدرشته خود را در سایت سازمان سنجش آموزش کشور جستجو نمایند. مشاور عالی سازمان سنجش یادآور شد: داوطلبان با مراجعه به سایت این سازمان به آدرس www.Sanjesh.org باید ضمن معین کردن فقط یک رشته و موسسه مورد علاقه خود، با به همراه داشتن مدارک ذیل با توجه به موارد مربوط تا 27 آبان 97 به مؤسسه آموزش عالی غیرانتفاعی محل پذیرش رشته مورد تقاضا مراجعه نمایند. به گفته وی، داوطلبان باید در زمان ثبت نام به وسیله موسسه مربوط، بابت هزینه ثبت نام نسبت به پرداخت مبلغ 220 هزار ریال (22 هزار تومان) به وسیله سیستم پرداخت الکترونیکی در سایت سازمان سنجش اقدام نمایند.

توکلی در سرانجام خاطر نشان کرد: هر داوطلب می تواند صرفاً متقاضی یک کدرشته محل در یک موسسه باشد و تاکنون 3 هزار و 437 نفر در این دوره ها ثبت نام نموده اند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 20 فروردین 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 87

به "امشب آخرین مهلت ثبت نام دوره های کاردانی فنی وحرفه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امشب آخرین مهلت ثبت نام دوره های کاردانی فنی وحرفه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید