افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیران سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نمایشگاه آثار برگزیده بخش پوستر و عکس این رویداد را افتتاح کردند.

افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر

به گزارش خبرنگاران، نمایشگاه آثار منتخب مسابقه عکس و پوستر تئاتر سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر، عصر امروز (سه شنبه، 23 بهمن ماه) در مؤسسه فرهنگی هنری پژوهشی صبا، نگارخانه فرشچیان و لرزاده با حضور شهرام کرمی مدیرکل هنرهای نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و نادر برهانی مرند دبیر این دوره جشنواره و بعضی از صاحبان آثار افتتاح شد.

دبیری نمایشگاه بخش پوستر اعلان را ابراهیم حسینی که خودش عکاس و گرافیست است بر عهده دارد و قرار است آثار این بخش در کتابی مختص بخش پوستر هم چاپ گردد.

گروه انتخاب این بخش متشکل از ساعد مشکی، فرزاد ادیبی و صالح تسبیحی از میان 117 نفر با 435 اثر از 32 شهرستان، 61 اثر و 5 مجموعه از 34 طراح را انتخاب نموده اند.

در بخش دوم این نمایشگاه که به عکس های نمایش ها لحظه جادویی اختصاص داشت نیز 64 اثر از 45 هنرمند حضور دارند که از میان آنها تنها حدود 7 اثر متعلق به تئاترهای شهرستان ها است.

دبیری این بخش را سیامک زمردی مطلق که از عکاسان تئاتری است، بر عهده دارد و آثار حاضر در این بخش را رضا معطریان، هادی نوید و عباس کوثری از میان 834 اثر رسیده انتخاب نموده اند.

در بخش لحظه جادویی عکس هایی از نمایش های خشم و هیاهو (مهرداد رایانی مخصوص)، ریچارد (حمیدرضا نعیمی)، فهرست مردگان (رضا ثروتی)، افسانه های خلیج (شایان افکاری)، شپش (کوروش نریمانی)، دوئت گل (یاسر خاسب)، اقتصادی سوئینی (مرنضی میر منتظمی)، شوایک، سرباز ساده دل (حمیدرضا نعیمی)،الیور توئیست (حسین پارسایی)، ابلوموف (سیاوش بهادری راد)، ماراساد (ایمان اسکندری)، رومولیت (مصطفی کوشکی، هستی حسینی) و… به نمایش گذاشته شده بودند.

سی و هفتمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر از 22 بهمن تا 4 اسفند به دبیری نادر برهانی مرند برپاست.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 140

به "افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح نمایشگاه پوستر و عکس جشنواره تئاتر فجر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید