31 شهریور پایان مهلت ارسال اثر به دوسالانه نارنج جهرم است

به گزارش ایران 20 دانلود، دبیر هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه ساعت 24 روز یک شنبه 31 شهریور ماه آخرین فرصت ارسال داستان به هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج است گفت: مهلت ارسال اثر به این دوسالانه تمدید نخواهد شد.

31 شهریور پایان مهلت ارسال اثر به دوسالانه نارنج جهرم است

محمد بادپر با بیان اینکه خوشبختانه تاکنون با استقبال بسیار خوب اهالی داستان از این دوسالانه روبه رو بوده ایم، افزود: تاکنون علاوه بر دریافت داستان از بیشتر استان های کشور، فارسی زبانان مقیم در کشورهایی چون ایتالیا، مالزی، هلند، امارات، سوئد، افعانستان و کانادا نیز برای ما داستان ارسال کردند.

وی ادامه داد: با اینکه انتظار داریم علاقه مندان ارسال داستان را به روز سرانجامی موکول نکنند اما باید اذعان کرد حجم بسیاری از داستان ها در روزهای آخر برای ما ارسال می شود که همین کار را برای گروه اجرایی مشکل می کند.

بادپر با اعلام اینکه آمار دقیق و اسامی افراد شرکت کننده در هفتمین دوره در اولین فرصت بلافاصله پس از سرانجام مهلت ارسال آثار منتشر خواهد شد، یادآوری کرد: اسامی راه یافتگان به مرحله نهایی هم در نیمه دوم مهرماه اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگاران،هفتمین دوسالانه داستان کوتاه نارنج بوسیله انجمن اهل قلم، موسسه فرهنگی هنری نارنج، با همیاری و حمایت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس، فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جهرم و همراهی مجموعه نهادها و ادارات شهرستان برگزار می شود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 598

به "31 شهریور پایان مهلت ارسال اثر به دوسالانه نارنج جهرم است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "31 شهریور پایان مهلت ارسال اثر به دوسالانه نارنج جهرم است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید