3 واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسیده است

به گزارش ایران 20 دانلود، رادیو و تلویزیون مرکزی چین به نقل از کارگروه شورای دولتی چین برای پیشگیری و مهار کرونا اعلام نمود که اخیراً 3 واکسن جدید برای مهار کرونا در این کشور فراوری شده و به مرحله آزمایش بالینی رسیده است.

3 واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسیده است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رادیو و تلویزیون مرکزی چین، کارگروه شورای دولتی چین برای پیشگیری و مهار شیوع کرونا روز سه شنبه خاطرنشان کرد که به تازگی انجام آزمایشات بالینی با سه واکسن ویروس کرونا تصویب شده و نتایج تحقیقات بالینی داروهای ضد بیماری کرونا نیز از سوی بعضی کشورها پذیرفته شده است.

اولین واکسن مورد تأیید برای تحقیقات بالینی توسط تیم چن وی عضو آموزشگاه مهندسی چین ساخته شده است. پروژه این واکسن در خاتمه ماه مارس مرحله اول آزمایش بالینی کار مایه کوبی افراد مورد آزمایش بالینی را به اتمام رساند و از 9 آوریل (21 فروردین) کار جذب داوطلبان مرحله دوم آزمایش بالینی را آغاز کرد. این واکسن نیز اولین واکسن ویروس کرونا در سراسر دنیا است که مرحله دوم آزمایش بالینی را آغاز می نماید.

وو یوان بین رییس دفتر تکنولوژی توسعه اجتماعی وزارت علوم و فنون چین گفت: در روزهای 12 و 13 آوریل اداره نظارت بر داروهای کشور آزمایش بالینی دو واکسن کرونای دیگر را به تصویب رساند. نتایج تحقیقات چین در زمینه داروشناسی، زودتر از سوی بعضی کشورها پذیرفته شده و در طرح درمانی بالینی آنها قلمداد شده است.

.+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 951

به "3 واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "3 واکسن کرونا در چین به مرحله آزمایش بالینی رسیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید