یارانه معیشتی بهمن واریز شد

به گزارش ایران 20 دانلود، سومین مرحله یارانه معیشتی ساعت 24 سه شنبه 8 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

یارانه معیشتی بهمن واریز شد

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، سومین مرحله از یارانه معیشتی ساعت 24 سه شنبه 8 بهمن به حساب سرپرستان خانوار واریز و قابل برداشت شد.

یارانه معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت می گردد به گونه ای که برای خانوار های تک نفره 55 هزار تومان، دو نفره 103 هزار تومان، سه نفره 138 هزار تومان، چهارنفره 172 هزار تومان و پنج نفره و بیشتر 205 هزار تومان واریز انجام می گردد.

به گفته مهدی قمصریان سخنگوی سازمان برنامه و بودجه قرار بوده است در این مرحله 757 هزار و 324 خانوار دیگر که درخواست آنالیز مجدد آن ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده، یارانه معیشتی مرحله اول و دوم و سوم را همزمان دریافت نمایند که بدین ترتیب مجموع خانوار های دریافت نماینده حمایت معیشتی به 18 میلیون و 997 هزار و 96 خانوار می رسد.

به گفته وی، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوار ها در ماه های آینده وجود دارد و در هر مرحله که خانوار ها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند یارانه معیشتی از مرحله نخست برای آن ها محاسبه و واریز خواهد شد.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور توضیح داد: یارانه نقدی 45 هزار و 500 تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم بهمن ماه واریز خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 27 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 737

به "یارانه معیشتی بهمن واریز شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یارانه معیشتی بهمن واریز شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید