کمالی: چیدمان داوران لیگ فوتسال بانوان نیاز به تجدید نظر دارد

به گزارش ایران 20 دانلود، بازیکن تیم مس رفسنجان گفت: ما در فوتسال داوران خانم توانمندی در کشورمان داریم، اما چیدمان های آن ها نیاز به تجدید نظر دارد.

کمالی: چیدمان داوران لیگ فوتسال بانوان نیاز به تجدید نظر دارد

مهسا کمالی بازیکن تیم مس رفسنجان در گفت و گو با ، گفت: شرایط تیم ما خوب است و با تمام توانمان در این هفته به مصاف نامی نو اصفهان می رویم. فکر می کنم تیم نامی نو نسبت به نیم فصل اول رقابت ها کیفیتش بهتر شده است و بازیکنانش انگیزه بسکمک برای قرار دریافت در بین چهار تیم ابتدای جدول و صعود به مرحله پلی آف رقابت ها دارند، این تیم قهرمان فصل گذشته لیگ بانوان شده است و اعضای آن تلاش می کنند عنوان قهرمانی خود را تکرار کنند.

او شرح داد: تیم ما تمرینات منظمی را در این 2 هفته تعطیلی لیگ انجام داد. کادر فنی در هفته نخست روی تمرینات بدنسازی تاکید کرد و در هفته دوم هم بیشتر تمرینات کار با توپ انجام شد.

کمالی در ادامه گفت: سطح داوری های لیگ می تواند از شرایط فعلی بهتر باشد چرا که ما داروان بسیار ارزنده ای نظیر گلاره ناظمی و زری فتحی داریم که در مسابقات جام جهانی قضاوت کرده اند، اما چیدمان داوری مسابقات یک مقدار نیاز به تجدید نظر دارد.

کمالی اضافه کرد: اوضاع مالی باشگاه مس مساعد است و مسئولان تیم به قول های خود تا اینجای فصل عمل کرده اند و حتی پاداش های ما را بعد از پیروزی در رقابت ها پرداخت کرده اند. قرار است 20 درصد از قرارداد ما هم عصر روز شنبه نهم آذر ماه تسویه شود.

بازیکن تیم مس رفسنجان در ادامه گفت: قرعه کشی مجدد در لیگ بانوان نکات مثبت و منفی خودش را داشت و حتی باعث شد که در نیم فصل دوم، بازی های ما پشت سر هم برگزار شوند و استراحت 2 هفته ای برای تیم ها در اوج مسابقات رخ ندهد. تیم ما باتوجه به قرعه کشی جدید در چهار هفته نخست رقابت ها فشار سنگینی را باید تحمل کند.

کمالی شرح داد: لیگ امسال بسیار پرفشار و حرفه ای است و در حال حاضر 6 تیم امید صعود به مرحله پلی آف رقابت ها را دارند، خوشبختانه تیم ما در ترکیبش جوانانی دارد که عملکرد فوق العاده ای دارند و از کمک بازیکنان باتجربه برای بهتر شدن خود استفاده می کنند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 24 دی 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 567

به "کمالی: چیدمان داوران لیگ فوتسال بانوان نیاز به تجدید نظر دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمالی: چیدمان داوران لیگ فوتسال بانوان نیاز به تجدید نظر دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید