کریمی: آرزویم رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس است، سبک بازی زلاتان را دوست دارم

به گزارش ایران 20 دانلود، سعید کریمی با بیان اینکه آرزویم رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس است گفت: از برانکو بابت اعتمادی که به من نموده تشکر می کنم و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی را به بهترین شکل بدهم.

کریمی: آرزویم رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس است، سبک بازی زلاتان را دوست دارم

سعید کریمی در مصاحبه با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، در مورد برد یک بر صفر پرسپولیس برابر سپیدرود و گل حساسی که در این بازی به ثمر ساند گفت: بازی سختی بود و اگر کار به وقت اضافه می کشید قطعا شرایط سخت تر می شد. خدا را شکر که در ثانیه های پایانی به برد رسیدیم و خیلی خوشحالم که در این بازی گل زدم و پرسپولیس برنده از زمین بیرون آمد.

وی در مورد اینکه چگونه به پیراهن پرسپولیس رسید بیان کرد: عضو تیم ذوب آهن بودم و در تیرماه سال جاری به پرسپولیس آمدم. با بسته بودن پنجره جابجایی نمی توانستم به میدان بروم ولی با این حال قرارداد 4 ساله امضا کردم و خوشبختانه حالا می توانم برای تیم محبوبم بازی کنم. از برانکو بابت اعتمادی که به من نموده تشکر می کنم و امیدوارم جواب اعتماد سرمربی را به بهترین شکل بدهم. همچنین از بازیکنان پرسپولیس، بزرگترهای تیم و بازیکنانی مثل سید جلال حسینی و شجاع خلیل زاده تشکر می کنم که به من روحیه دادند. با یاری هم تیمی هایم می توانم پیشرفت کنم.

کریمی در رابطه با اینکه آیا بازی کردن در ترکیب ثابت پرسپولیس سخت نیست گفت: آرزوی من این است که به ترکیب ثابت پرسپولیس برسم. در تیم ما بهترین ها حضور دارند و باید بیش از حد کوشش کنم تا فرصت بیشتری برای بازی کردن داشته باشم.

بازیکن پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که الگوی او در بین بازیکنان ایرانی و خارجی چه کسی است، توضیح داد: سعی می کنم از هر بازیکنی در پست خودم، نکات مهمی را یاد بگیرم. سبک بازی زلاتان ابراهیموویچ را دوست دارم، همینطور سبک بازی علی دایی را. دایی خودم هم فوتبالیست حرفه ای نبود و در سطح استانی بازی می کرد ولی به بازی او هم علاقه داشتم.

کریمی در مورد شانس قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر و جام حذفی گفت: در لیگ برتر رقیبانی مثل سپاهان، استقلال، پدیده و تراکتورسازی را داریم که واقعا تیم های خوبی هستند و در جام حذفی هم رقیبان پرقدرتی داریم. نمی توان چیزی را صددرصد پیش بینی کرد ولی پرسپولیس پتانسیل قهرمانی در هر دو جام را دارد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 134

به "کریمی: آرزویم رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس است، سبک بازی زلاتان را دوست دارم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریمی: آرزویم رسیدن به ترکیب ثابت پرسپولیس است، سبک بازی زلاتان را دوست دارم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید