کرونا 150 فروند هواپیمای آلمانی را راهی آشیانه کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، شرکت هوایی لوفت هانزا آلمان از زمین گیر شدن بیش از 100 فروند هواپیمای خود در اثر شیوع ویروس کرونا اطلاع داد.

کرونا 150 فروند هواپیمای آلمانی را راهی آشیانه کرد

با تور آلمان از دیدنی ترین کشور اروپایی بازدید کنید و از شهرهای برلین، هانوفرو، فرانکفورت و مونیخ دیدن کنید.

به گزارش به نقل از جروزالم پست، شرکت هوایی لوفت هانزای آلمان روز چهارشنبه خاطرنشان کرد شیوع ویروس کرونا 150 فروند از هواپیما های این شرکت را زمین گیر نموده است.

سخنگوی شرکت هوایی لوفت هانزا گفت ما به طور فعال برنامه های خود را طوری تنظیم می کنیم که انعکاس دهنده شرایط فوق العاده باشد.

همچنین شرکت هواپیمایی لوفت هانزا روز دوشنبه خاطرنشان کرد به علت شیوع دنیای ویروس کرونا پرواز های خود را به چین و ایران به ترتیب تا 24 آوریل (5 اردیبهشت) و 30 آوریل (11 اردیبهشت) تعلیق خواهد نمود. این شرکت همچنین لغو پروازهایش به شمال ایتالیا را تا تاریخ 30 آوریل (11 اردیبهشت) تمدید کرد.

همچنین در دو ماه پیش رو پرواز های شرکت های هواپیمایی اتریشی تا 40 درصد و پرواز های خطوط هوایی بروکسل تا 30 درصد کاهش سفر به شمال ایتالیا خواهند داشت.

به احتمال زیاد، خط هوایی سوئیس نیز تا انتها ماه آوریل (اردبیهشت) از پرواز به ایتالیا خودداری خواهد نمود. پیش از این شرکت هواپیمایی یورووینگز نیز ظرفیت مسافربری خود را برای بعضی مقاصد ایتالیا کاهش داده بود.

لوفت هانزا خاطرنشان کرد برای اعلام تاثیرات این کار روی درآمد این شرکت زمان ضروری است.

با ثبت 44 مورد جدید ابتلا به ویروس جدید کرونا، شمار مبتلایان به آن در کشور آلمان به 240 تن رسید.

ویروس کرونا که شیوع دنیای آن ابتدا از چین بوده، تا به امروز بالغ بر 87 هزار نفر را در کشور های مختلف دنیا مبتلا نموده و جان 3044 نفر را گرفته است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 25 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 830

به "کرونا 150 فروند هواپیمای آلمانی را راهی آشیانه کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا 150 فروند هواپیمای آلمانی را راهی آشیانه کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید