کرونا در پاکستان، آمار عجیب مبتلایانی که از امارات بازگشته اند؛ تعداد بیماران به 13328 نفر رسید

به گزارش ایران 20 دانلود، وزارت بهداشت پاکستان تازه ترین آمار مبتلایان به کرونا در این کشور را منتشر کرد و از مرگ 281 نفر خبر داد.

کرونا در پاکستان، آمار عجیب مبتلایانی که از امارات بازگشته اند؛ تعداد بیماران به 13328 نفر رسید

به گزارش دفتر منطقه ای خبرنگاران به نقل از جیو تی وی، وزارت بهداشت پاکستان گفت: تعداد مبتلایان به کرونا 13 هزار و 328 نفر شده است.

این وزارتخانه مرگ 281 نفر پاکستانی را بر اثر ابتلا به کرونا تأیید کرده و گفت: بیشترین تعداد کرونایی ها مربوط به ایالت پنجاب است که تا به امروز آزمایش 5 هزا و 446 نفر در آن مثبت بوده است.

در ایالت سند نیز آزمایش 4 هزار و 615 نفر مثبت اعلام شده است، تعداد بیماران در ایالت خیبرپختونخوا به هزار و 864 نفر و در ایالت بلوچستان به 781 نفر رسیده است.

تعداد مبتلایان به کرونا در گلگیت بلتستان 318 نفر ودر منطقه پایتختی اسلام آباد 245 نفر اعلام شده ضمن اینکه 59 نفر در منطقه آزاد کشمیر به کرونا مبتلا شده اند.

آمار عجیب مبتلایان به کرونا در بین مسافرانی که از امارات به پاکستان بازگشته اند نیز امروز خبر ساز شده است و تنها در یک پرواز 68 نفر از مسافران به کرونا مبتلا بوده اند.

این افراد در زندان های امارات به سر می بردند و به پس از آغاز بحران کرونا به اصرار دولت این کشور راهی پاکستان شدند.

این در حالی است که نتایج آزمایش بخشی دیگر از مسافرینی که در امارات به سر می بردند هنوز تعیین نشده و ممکن است آمار مبتلایانی که از امارات به پاکستان بازگشته اند افزایش پیدا کند.

.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 985

به "کرونا در پاکستان، آمار عجیب مبتلایانی که از امارات بازگشته اند؛ تعداد بیماران به 13328 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کرونا در پاکستان، آمار عجیب مبتلایانی که از امارات بازگشته اند؛ تعداد بیماران به 13328 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید