کارشناسان داوری: حرکت دژاگه اخراج نداشت

به گزارش ایران 20 دانلود، در این صحنه شدت ضربه به حدی نبود که منجر به اخراج گردد و داور به درستی برای رفتار غیرورزشی دژاگه به او کارت زرد نشان داد.

کارشناسان داوری: حرکت دژاگه اخراج نداشت

حرکت دژاگه اخراج نداشت

حیدر سلیمانی کارشناس داوری فوتبال ایران در مورد کارت زردی که داریوش شجاعیان در نیمه اول بازی تراکتورسازی - استقلال گرفت، گفت:داور مسابقه باید زودتر از دقیقه 32 به دلیل اعتراض به بازیکنان کارت زرد می داد، کارتی که او به شجاعیان داد از شدت اعتراض ها کم کرد و به شدت درگیری ها اضافه شد. در زمان هایی از بازی داور به خاطر اعتراض بازیکنان کمی عصبی می شد اما کارت زردی که به شجاعیان داد باعث شد این اعتراضات فروکش کند.

سلیمانی در مورد حرکت دژاگه و خطایی که روی نورافکن انجام داد، گفت:این حرکت، حرکت غیرورزشی بود اما چون شدت نداشت داور به بازیکن تراکتورسازی کارت زرد داد اگر حرکت او شدت داشت باید اخراج می شد.

وی در مورد صحنه های آفساید این بازی گفت:در نیمه اول منوچهری یاری داور مسابقه دو آفساید را اظهار داشت که هر دو درست بودند، در صحنه گل تراکتورسازی هم تصمیم داور درست بود، گل تراکتورسازی صحیح بود، در این صحنه با اینکه استوکس در آفساید بود اما اشکان دژاگه در موقعیت آفساید قرار نداشت و بنابراین گل سالم بود.

نادر جعفری هم رباره قضاوت اشکان خورشیدی گفت:با توجه به اهمیت و کیفیتی که این بازی داشتحقیقتاً قضاوت در این بازی بسیار سخت بود چراکه داور پیش از آنکه بخواهد بازی را قضاوت کند باید بازی را کنترل می کرد. خورشیدی در این بازی خیلی خوب از عهده این کاربرآمد و پیروز شد بازی را اداره کند.

وی اضافه کرد:کارت های زردی که داور به بازیکنان نشان داد اغلب برای رفتار های غیرورزشی بود تا فنی مانند صحنه ای که اشکان دژاگه با امیدنورافکن برخورد داشت و داور به بازیکن تراکتورسازی کارت زرد نشان داد. در این صحنه شدت ضربه به حدی نبود که منجر به اخراج گردد و داور به درستی برای رفتار غیرورزشی دژاگه به او کارت زرد نشان داد.

این کارشناس داوری گفت: تیم داوری در صحنه گل تراکتورسازی نیز اشتباهی نداشت و هم داور وسط و هم یاری هایش در این صحنه به خوبی قضاوت کردند.

3-300

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 23 خرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 142

به "کارشناسان داوری: حرکت دژاگه اخراج نداشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارشناسان داوری: حرکت دژاگه اخراج نداشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید