انتها کار تیراندازان ایران در جام دنیای با یک سهمیه المپیک، پنجمی دنیا بهترین نتیجه تیم میکس

به گزارش ایران 20 دانلود، ملی پوشان ایران در آخرین روز مسابقات تیراندازی جام جهانی برزیل و در بخش میکس تفنگ یک عنوان پنجمی کسب کردند.

انتها کار تیراندازان ایران در جام دنیای با یک سهمیه المپیک، پنجمی دنیا بهترین نتیجه تیم میکس

به گزارش خبرنگاران، در آخرین روز رقابت های تیراندازی جام دنیای برزیل و کسب سهمیه المپیک توکیو، تیم های میکس تپانچه و تفنگ ایران در خط آتش قرار دریافتد.

اولین تیم میکس تفنگ ایران با ترکیب آرمینا صادقیان و مهیار صداقت عملکرد خوبی نداشت و بیست و نهم شد در ادامه دومین تیم میکس تفنگ با ترکیب الهه احمدی و پوریا نوروزیان به مرحله نیمه نهایی راه پیدا کردند و با قرار دریافت در صندلی پنجم دنیا به کار خود انتها دادند.

این رقابت ها در قسمت میکس تپانچه نیز ادامه داشت که تیم ایران با ترکیب سجاد پورحسینی و گلنوش سبقت الهی در خط آتش قرار دریافتد. آنها در نهایت نهم شدند و از راه یابی به فینال رقابت ها بازماندند.

در انتها این مسابقات از تیم 10 نفره ایران تنها آرمینا صادقیان در رشته تفنگ بادی پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شد.

الهه احمدی، مه لقا جام بزرگ، پوریا نوروزیان، حسین باقری، آرمینا صادقیان، فاطمه کرم زاده و مهیار صداقت در رشته تفنگ و گلنوش سبقت اللهی، هانیه رستمیان و سجاد پورحسینی در رشته تپانچه نفرات اعزامی ایران بودند که با راهنمایی الهام هاشمی در این مسابقات شرکت کردند.

مسابقات جام دنیای و کسب سهمیه المپیک با حضور 545 ورزشکار از 72 کشور از 5 تا 12 شهریور ماه در برزیل برگزار گردید.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 340

به "انتها کار تیراندازان ایران در جام دنیای با یک سهمیه المپیک، پنجمی دنیا بهترین نتیجه تیم میکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "انتها کار تیراندازان ایران در جام دنیای با یک سهمیه المپیک، پنجمی دنیا بهترین نتیجه تیم میکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید