مجلس عراق: وجود سفارتخانه ها در خارج از پایتخت جایز نیست

به گزارش ایران 20 دانلود، کمیسیون روابط خارجی مجلس عراق تأکید کرد که بر اساس عرف های دیپلماتیک وجود سفارتخانه های خارجی در خارج از پایتخت جایز نیست.

مجلس عراق: وجود سفارتخانه ها در خارج از پایتخت جایز نیست

جهت دریافت خدمات اجرای درخت مناسب پشت بام با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از المعلومه، کمیسیون روابط خارجی مجلس عراق امروز شنبه بیان کرد که بر اساس عرف های دیپلماتیک وجود سفارتخانه های خارجی در خارج از پایتخت ها جایز نیست.

عامر الفایز عضو این کمیته در گفت وگو با المعلومه گفت: بر اساس قوانین دیپلماتیک بین المللی فقط کنسولگری ها و نمایندگی های سازمان ملل می تواند در خارج از پایتخت ها باشد.

وی تأکید کرد که کوشش آمریکا مبنی بر متقاعد کردن کشورها برای انتقال سفارت خود به پایگاه عین الاسد در چارچوب تهدیدات آمریکا که از مدتی قبل علیه عراق شروع شده صورت می گیرد و دولت عراق هرگز اجازه چنین امری را نخواهد داد.

وی اضافه نمود: منابعی که موضوع کوشش آمریکا مبنی بر متقاعد کردن کشورها برای انتقال سفارتشان به پایگاه عین الاسد را مطرح نموده اند به دنبال نگران کردن افکار عمومی در عراق هستند.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 17 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 797

به "مجلس عراق: وجود سفارتخانه ها در خارج از پایتخت جایز نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مجلس عراق: وجود سفارتخانه ها در خارج از پایتخت جایز نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید