وزارت دادگستری آمریکا 7 تبعه روس را به جاسوسی متهم کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل از اسپوتنیک، وزارت دادگستری آمریکا هفت عضو سازمان اطلاعات نظامی روسیه را به جاسوسی و مشارکت در فعالیت های مرتبط با حملات سایبری در سراسر دنیا متهم کرد.

وزارت دادگستری آمریکا 7 تبعه روس را به جاسوسی متهم کرد

جان دمرز معاون دادستانی کل امنیت ملی آمریکا گفت: ما اعلام کردیم که هفت تن از افسران ارتش روسیه متهم به نقض چند قانون کیفری ایالات متحده در فعالیت های اینترنتی مخرب علیه آمریکا و متحدان آن هستند.

یکی دیگر از وکلای دادستانی آمریکا گفت: آنها وستینگهاوس، یک شرکت انرژی هسته ای مستقر در پیتسبورگ، پنسیلوانیا، که سوخت هسته ای را به اوکراین عرضه می کرد، هدف قرار دادند.

وزارت دادگستری آمریکا اتهاماتی را علیه این 7 نفر از مقامات سازمان اطلاعات نظامی روسیه (جی.آر.یو) منتشر نموده است و آنها را به هک یک سازمان مبارزه با دوپینگ و دیگر سازمان ها متهم نموده است.

این بیانیه می افزاید که بیش از 200 نفر از قهرمان و شخصیت های ورزشی نیز هدف حملات سایبری افسران اطلاعات نظامی روسیه قرار گرفته اند. این افراد به طور خاص سازمان مبارزه با دوپینگ کانادا را نیز هک نموده اند.

وزارت دادگستری آمریکا علاوه بر این، روسیه را به انجام حمله سایبری علیه یک آزمایشگاه در سوئیس که در حال آنالیز و آزمایش نمونه های سمی بوده که بنا به ادعای این سازمان، علیه سرگئی اسکریپال افسر سابق روس و دخترش که در سالزبری انگلیس مسموم شده بودند، مورد استفاده قرار گرفته، متهم نموده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 22 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 501

به "وزارت دادگستری آمریکا 7 تبعه روس را به جاسوسی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزارت دادگستری آمریکا 7 تبعه روس را به جاسوسی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید