واکنش روسیه به اقدامات آمریکا علیه قطعنامه 2231

به گزارش ایران 20 دانلود، نماینده دائمی روسیه در سازمان های بین المللی در وین کوشش آمریکا برای بازنگری در مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت در خصوص محدودیت های تجارت تسلیحاتی با ایران را غیرسازنده خواند.

واکنش روسیه به اقدامات آمریکا علیه قطعنامه 2231

همراه دور زمین باشید و با تور روسیه ارزان از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

به گزارش خبرنگاران، میخاییل اولیانوف در توئیتی نوشت: کوشش های آمریکا برای بازنگری و تجدید نظر در مفاد قطعنامه 2231 شورای امنیت در خصوص محدودیت های تجارت تسلیحات با ایران غیرسازنده و غیرموجه است. جهت واقعی تحکیم ثبات منطقه خلیج فارس شروع گفت وگوهای مستقیم برای برقراری امنیت جمعی در منطقه است.

با نزدیک شدن به خاتمه تاریخ تحریم تسلیحاتی ایران در ماه اکتبر که یکی از ثمرات برجام با فاصله 5 ساله از شروع اجرای آن است، آمریکا اگرچه از توافق هسته­ ای خارج شده اما در کوشش است با ارائه طرحی نشان دهد همچنان می­ تواند در فرایند اجرای برجام و قطعنامه مربوط به آن در شورای امنیت فعال ظاهر گردد و تاثیرگذار باشد.

اخیرا نیز مایک پمپئو، وزیر امور خارجه آمریکا اطلاع داد که به همین دلیل با دبیرکل سازمان ملل گفت ­وگو کرده­ است؛ موضعی که ایران و بعضی اعضای دیگر برجام آن را برنمی تابند.

311311

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 11 مهر 1399 بروزرسانی: 11 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1153

به "واکنش روسیه به اقدامات آمریکا علیه قطعنامه 2231" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش روسیه به اقدامات آمریکا علیه قطعنامه 2231"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید