واشنگتن بار دیگر چین را به کوشش برای هک کردن شرکت های آمریکایی متهم کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، یک شرکت امنیت سایبری آمریکا مدعی شد که هکرهای مرتبط با دولت چین سعی نموده اند با نفوذ به 7 شرکت آمریکایی در 3 هفته گذشته اقدام به سرقت اطلاعات آنها و جاسوسی نمایند.

واشنگتن بار دیگر چین را به کوشش برای هک کردن شرکت های آمریکایی متهم کرد

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید و از قدیمیترین تاریخچه آسیا دیدن کنید و از دیوار چین در پکن عبور کنید و به نمایشگاه گوانجو رفته و در خیابانهای شانگهای قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، شرکت امنیت سایبری کراود استرایک آمریکا در حالی بار دیگر هکرهای چینی را به کوشش برای جاسوسی از شرکت های آمریکایی متهم نموده است که پکن و واشنگتن اخیرا موافقت کردند تا به دلایل تجاری از یکدیگر جاسوسی نکنند.

این شرکت آمریکایی اضافه کرد: نرم افزاری که در 5 شرکت فناوری و 2 شرکت دارویی آمریکایی نصب نموده، توانسته است حملات سایبری را که از 26 سپتامبر (یعنی 4 مهرماه) شروع شده، شناسایی و خنثی کند.

25 سپتامبر باراک اوباما رئیس جمهور آمریکا تاکید نمود که او و ژی جین پینگ رئیس جمهور چین موافقت نموده اند که هیچ یک از دولت ها از سرقت اطلاعات محرمانه شرکتها به منظور حمایت از کسب و کارهای داخلی، حمایت نکنند.

در عین حال دمیتری آلپرویچ پایه گذار شرکت امنیت سایبری کراود استرایک در این باره تاکید نمود: هکرهایی که به 7 شرکت آمریکایی حمله نموده اند با دولت چین در ارتباط بوده و از سرورها و نرم افزارهای دولت چین استفاده نموده اند.

وزارت خارجه چین هنوز در مورد اتهامات جدید چین اظهار نظر ننموده است. این شرکت آمریکایی اعلام نموده است که به کاخ سفید نسبت به این حملات سایبری اطلاع داده ولی از اعلام نام شرکت هایی که هدف حمله قرار گرفته اند، خودداری نموده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 22 بهمن 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 645

به "واشنگتن بار دیگر چین را به کوشش برای هک کردن شرکت های آمریکایی متهم کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واشنگتن بار دیگر چین را به کوشش برای هک کردن شرکت های آمریکایی متهم کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید