نساجی تیمی جنگنده است، در بازی فولاد هر بازیکن به اندازه 4نفر دوید

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران از سید محمد علوی عصر امروز چهارشنبه در نشست خبری قبل از دیدار مقابل نساجی مازندران، اظهار کرد: بازی فردا برای استقلال خوزستان خیلی اهمیت دارد برای پیروزی به میدان می رویم و کوشش می کنیم سه امتیاز را بگیریم؛ نساجی یک تیم جنگجو است آنها مثل ما جنگنده هستند مقابل نفت مسجدسیلمان نشان دادیم برای هر توپ برنامه داریم و زحمت می کشیم. بررسی خوبی از نفت مسجد سلیمان داشتیم و فردا با کوشش فراوان به دنبال کسب پیروزی هستیم.

نساجی تیمی جنگنده است، در بازی فولاد هر بازیکن به اندازه 4نفر دوید

وی در باره ضعف تیم خود در هنگام دریافت گل اول مطرح کرد: در بازی با فولاد به بازی برگشتیم اما کم تجربگی کردیم و بازی را به دست خودمان خواباندیم در بازی نفت مسجد سلیمان هم نشان دادیم که می توانیم گل نخوریم و به دنبال گلزنی باشیم؛ بازیکنان ما در آن مسابقه هر کدام به اندازه چهار نفر دویدند در این هفته در کنار جنگندگی به دنبال گلزنی هم هستیم.

سرمربی استقلال خوزستان: در خصوص این مسئله که چقدر ایمان دارند که در لیگ برتر می مانند گفت: روی کاغذ شانس داریم اما در واقعیت نه؛ خودمان را نمی توانیم گول بزنیم من به عنوان یک مربی جوان کار خودم را می کنم و می خواهم خودم را نشان دهم. بازیکنانمان هم همین شرایط را دارند، آنها هم الان برای اهداف خودشان و اینکه سال بعد مورد اقبال سایر تیم ها قرار می گیرند بازی می نمایند و فوتبال پاکی را به نمایش می گذارند ما می خواهیم نشان دهیم که سقوط حق مان نبوده است و اگر آن 6 امتیاز اضافه گردد نباید سقوط می کردیم مدیریت باشگاه به دنبال بازگرداندند 6 امتیاز است تا این اتفاق بیفتد.

علوی در این مورد که چقد احتمال بازگشت شش امتیاز به استقلال خوزستان وجود دارد، مطرح کرد: تحریم هم تأثیر گذار بوده است شاید با استفاده از همین موضوع بتوانیم 6 امتیاز را بازگردانیم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 175

به "نساجی تیمی جنگنده است، در بازی فولاد هر بازیکن به اندازه 4نفر دوید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نساجی تیمی جنگنده است، در بازی فولاد هر بازیکن به اندازه 4نفر دوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید