نبود تخصص مالی، نقص بزرگ مجلس، 80 درصد مسائل ناشی از سوءمدیریت و فساد است

به گزارش ایران 20 دانلود، دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار گفت: ما نبودن تخصص مالی را نقص بزرگی در مجلس می بینیم که مانع حل مسائل شده است.

نبود تخصص مالی، نقص بزرگ مجلس، 80 درصد مسائل ناشی از سوءمدیریت و فساد است

احمد کریمی اصفهانی دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار در گفت وگو با ، درباره برنامه حزب متبوع خود برای انتخابات آینده مجلس شورای اسلامی گفت: ما بی برنامه نیستیم و فعلاً در حال برنامه ریزی هستیم.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار ادامه داد: امیدواریم بتوانیم در کنار ائتلاف قرار گیریم اما در حال حاضر جامعه اسلامی اصناف به طور مستقل کار خود را انجام می دهد.

او درباره لیست نهایی جامعه اسلامی اصناف اضافه کرد: در حال مطالعه هستیم و به افرادی هم رسیده ایم. امیدواریم کاری که انجام می گردد به درد مردم و جامعه بخورد. ما نبودن تخصص مالی را نقص بزرگی در مجلس می بینیم که مانع حل مسائل شده است.

کریمی اصفهانی با بیان اینکه ما 7 درصد منابع جهانی و 1 درصد جمعیت جهان را داریم، یادآور شد: کشورهایی در جهان برعکس ما هستند و توانستند مدیریت نمایند.

دبیرکل جامعه اسلامی اصناف و بازار با تاکید بر اینکه کسی که نسبت به انقلاب، نظام و ولایت دغدغه دارد باید به مجلس برود، توضیح داد: معتقدیم اولویت اول این است که افراد شایسته و برتر که به درد مجلس می خورند و دلشان برای نظام و مردم می سوزد باید انتخاب شوند تا مسائل کوچه و بازار حل گردد.

کریمی اصفهانی تاکید نمود: انقلاب نکردیم که جیبمان را پر کنیم و ما نگران هستیم. ما با شفافیت موافق هستیم و از دستگاه قضایی تشکر داریم و خواستاریم ورود و خروج نمایندگان را کنترل کند.

او در سرانجام اظهار داشت: متاسفانه در خیلی مواقع دشمنان داخلی وضع ما را بهم ریختند و 80 درصد تحریم ها داخلی است. تحریم ها متاثر از سوءمدیریت و فساد است.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 382

به "نبود تخصص مالی، نقص بزرگ مجلس، 80 درصد مسائل ناشی از سوءمدیریت و فساد است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نبود تخصص مالی، نقص بزرگ مجلس، 80 درصد مسائل ناشی از سوءمدیریت و فساد است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید