نام داروخانه های عرضه کننده دارو های بیماران کرونایی در قرنطینه خانگی

به گزارش ایران 20 دانلود، مسؤول امور توزیع سازمان غذا و دارو گفت: دارو های بیماران کرونایی که با تشخیص پزشک احتیاج به قرنطینه خانگی دارند، در داروخانه های منتخب عرضه می گردد.

نام داروخانه های عرضه کننده دارو های بیماران کرونایی در قرنطینه خانگی

جهت دریافت خدمات اجرای پشت بام سبز با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. روف گاردن و بام سبز با بهترین قیمت و بهترین کیفیت را از ما بخواهید.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، علی رزازان مسؤول امور توزیع سازمان غذا و دارو گفت: داروی بیماران مبتلا به کرونا علاوه بر بیمارستان ها در داروخانه های سرپایی بیمارستان ها در اختیار بیمارانی که اطلاعات آن ها در سامانه سیب وزارت بهداشت ثبت شده قرار می گیرد.

وی اضافه کرد: داروی بیماران سرپایی در تهران در داروخانه های 29 فرودین (در حوزه دانشگاه علوم پزشکی تهران) و داروخانه شهید کاظمی (در حوزه دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی) ارائه می گردد.

مسؤول امور توزیع سازمان غذا و دارو درمورد نحوه عرضه داروی بیمارن کرونایی در استان ها نیز گفت: مطابق ثبت اطلاعات بیماران در سامانه سیب، در شهرستان ها نیز مراکز خدمات جامع سلامت دارو های بیماران مبتلا به کرونا را عرضه می نمایند.

وی ضمن تاکید بر عدم مراجعه شخص بیمار به داروخانه برای تهیه دارو، اظهار داشت: همراه بیمار با مراجعه به داروخانه های مورد اشاره و با تائید اصالت نسخه در سامانه سیب می تواند دارو را تهیه کند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 2 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 746

به "نام داروخانه های عرضه کننده دارو های بیماران کرونایی در قرنطینه خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نام داروخانه های عرضه کننده دارو های بیماران کرونایی در قرنطینه خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید