مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر شیوع کرونا در چین تا کوشش مدیرعامل سابق مایکروسافت برای فراوری واکسن کرونا

به گزارش ایران 20 دانلود، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید. مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر شیوع کرونا در چین تا کوشش مدیرعامل سابق مایکروسافت برای فراوری واکسن کرونا

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

شاید یکی از بزرگ ترین اثرات شیوع ویروس کرونا در دنیا را بتوان در فناوری های چین مشاهده کرد. بسیاری از شرکت های خارجی و داخلی فعالیت خود در چین را متوقف یا محدود نموده اند. درواقع اکنون تصور می گردد که شیوع کروناویروس تأثیر مخربی بر زندگی و اقتصاد مردم در چین می گذارد ، اما شاید این ویروس مثل هر بیماری همه گیر و اپیدمی خطرناک دیگری به نفع چند بازیکن در صنعت فناوری باشد زیرا جمعیت همچنان در داخل خانه هستند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

وارن بافت سرمایه گذار سرشناس و رئیس موسسه برکشایر هاتاوی از مدت ها پیش با بیل گیتس بنیانگذار و مدیر ارشد اسبق شرکت مایکروسافت رفاقت و همکاری دارد. بخشی از همکاری این دو نفر در حوزه واکسیناسیون و بهداشت دنیای است و اکنون به نظر می رسد موضوع ویروس کرونا باعث شده این دو نفر جلسه اضطراری مشورتی برگزار نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

این روزها ویروس کرونا بر همه بخش های زندگی مردم چین سایه ای سیاه افکنده است. اکنون پرسش مهم این است که این سایه سیاه حاصل یک طلسم سخت است یا می تواند آغازی تازه باشد؟ این پرسش به ویژه از این جهت حائز اهمیت است که شرکت های مطرح فناوری چین و حتی شرکت های خارجی وابسته به فناوری چین از این ویروس تاثیر گرفته اند. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

هم اکنون بیش از 45هزار مورد تائید شده COVID-19 توسط سازمان بهداشت دنیای شناسایی شده است و این بیمای باعث هزاران مورد مرگ شده است. تأثیر ویروس اکنون فراتر از سلامت عمومی است. چین در قلب فراوری دنیای قرار گرفته است و با ردیابی زنجیره های تأمین ، وحشت در دنیای فناوری آغاز شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

کشور چین، دهه های اخیر را صرف پرورش بخش فناوری خود نموده است. اکنون با مواجهه با یک بحران عظیم بهداشت عمومی ، پکن شرکت های فناوری خود را تحت فشار قرار می دهد تا به مبارزه با بیماری نوظهور کرونا بپردازند.غول های فناوری چین نیز با استفاده از وسایل خودران در کوشش برای تامین مایحتاج کارمندان پزشکی هستند و از پهپادها و دوربین های حرارتی برای سنجش شرایط شهروندان استفاده می نمایند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب
انتشار: 9 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 764

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر شیوع کرونا در چین تا کوشش مدیرعامل سابق مایکروسافت برای فراوری واکسن کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از تاثیر شیوع کرونا در چین تا کوشش مدیرعامل سابق مایکروسافت برای فراوری واکسن کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید