مقام سابق کاخ سفید: باید ترامپ را با توجه به جنون تمام عیار او عزل کرد

به گزارش ایران 20 دانلود، مدیر سابق بخش ارتباطات کاخ سفید روز سه شنبه در مصاحبه ای خواهان عزل رئیس جمهور آمریکا از قدرت با توجه به جنون تمام عیار او شده است.

مقام سابق کاخ سفید: باید ترامپ را با توجه به جنون تمام عیار او عزل کرد

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنتونی اسکراموچی که دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا برای مدت کوتاهی او را به عنوان مدیر بخش ارتباطات کاخ سفید منصوب کرد در مصاحبه ای خواهان عزل ترامپ از قدرت با توجه به جنون تمام عیار او شده است.

اسکراموچی این اظهارات را در یک مصاحبه رادیویی، در پاسخ به سؤال مجری برنامه بر زبان آورد که پرسیده بود آیا او با نظر مخالفان ترامپ برای استیضاح و عزل او از قدرت با استناد به متمم 25 قانون اساسی آمریکا موافق است یا خیر.

وی در پاسخ به سؤال مجری گفت: هزار درصد! من نمی فهمم چطور مستخدمان منتخب عموم در یک دموکراسی دیرپا در دنیا امروز دموکراسی مبتنی بر جمهوری با قدمت 243 سال می توانند این نوع جنون تمام عیار را آشکار ببینند و کاری انجام ندهند.

متمم 25 قانون اساسی به معاون رئیس جمهور و اعضای کابینه اجازه می دهد رئیس جمهور را با اقامه دلایل متقن مبنی بر اینکه او قادر به انجام وظایفش نیست از سمتش عزل نمایند.

اسکراموچی درباره ترامپ گفت: فکر می کنم این آدم از لحاظ عقلی، وضعیتش خراب است. قوه عقلی او رو به زوال است و دارد روز به روز زودرنج تر و بی ملاحظه تر می گردد.

+

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 13 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 308

به "مقام سابق کاخ سفید: باید ترامپ را با توجه به جنون تمام عیار او عزل کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقام سابق کاخ سفید: باید ترامپ را با توجه به جنون تمام عیار او عزل کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید