مقاله: آشنایی با شهر کینگستون کانادا

به گزارش ایران 20 دانلود، کینگستون در فاصله کوتاهی بین سال های 1841 تا 1844 یعنی پیش از کنفدراسیون، پایتخت کانادای متحد بود. کار احداث ساختمان با شکوه شهرداری آن، که به سبک نئوکلاسیک ساخته شده است، در 1844 تمام شد. این بنا نقطه مرکزی شهر به شمار میرود و مشرف به ساحل است؛ جایی که رودخانه سنت لارنس به دریاچه انتاریو می ریزد.

مقاله: آشنایی با شهر کینگستون کانادا

اگر از میان پارکی که در آن نزدیکی است پیاده راه بیفتید، به مجسمه سر جان مک دانلد می رسید و بعد از آن خیابان انتاریو قرار دارد که شما را به ساختمان شهرداری بر می گرداند.

اتوبوس های عمومی: کرایه: 2.5 دلار برای بزرگسالان و 2.25 دلار برای بچه ها

ساختمان های قدیمی دیگر از سنگ خاکستری رنگ ساخته شده اند و با برجک ها و سقف های نوک تیز خود و پیچک هایی که از دیوارها بالا رفته اند، حال و هوایی بسیار انگلیسی دارند. برخی از ساختمان های جدید اما چندان چنگی به دل نمی زنند و بعضی های دیگر را شاید حتی بتوان غیر عادی توصیف نمود.

طاق و فواره پارک کنفدراسیون نمادی از کانادا به عنوان ملتی است که از دریا به دریا امتداد دارد و در سال 1967 به گرامیداشت یکصدمین سالروز استقلال کانادا افتتاح شد.

مرکز شهر کینگستون محل چندین ساختمان قرن نوزدهمی است. دانشگاه کویینز (احداث شده در 1841) یکی از قدیمی ترین دانشگاه های کانادا می باشد.

منبع مقاله: آشنایی با شهر کینگستون کانادا

انتشار: 6 آبان 1400 بروزرسانی: 6 آبان 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1828

به "مقاله: آشنایی با شهر کینگستون کانادا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: آشنایی با شهر کینگستون کانادا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید