مشاور تجاری کاخ سفید: هرآنچه بولتون درباره چین می گوید احمقانه است

به گزارش ایران 20 دانلود، مشاور تجاری کاخ سفید اتهامات مطرح شده از سوی مشاور امنیت ملی سابق آمریکا درباره اقدامات رئیس جمهور را رد کرد.

مشاور تجاری کاخ سفید: هرآنچه بولتون درباره چین می گوید احمقانه است

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

پیتر ناوارو، مشاور تجاری کاخ سفید در مصاحبه ای با شبکه سی ان ان با اشاره به نام کتاب جدید جان بولتون، مشاور امنیت ملی سابق آمریکا تحت عنوان اتاقی که در آن رخ داد: خاطراتی از کاخ سفید گفت: من در تمامی آن اتاق ها بودم.

وی اضافه کرد: هرآنچه بولتون درباره چین می گوید، احمقانه است چرا که دونالد ترامپ در مقایسه با دیگر روسای جمهور کشورمان، جدی ترین رئیس جمهور در برابر چین بوده است.

بولتون در کتابش ادعا می نماید که ترامپ از شی جینپینگ، رئیس جمهور چین برای پیروزی مجدد در انتخابات درخواست یاری نموده است.

ناوارو در پاسخ به سوالی درباره اینکه آیا ترامپ از شی برای انتخابات نوامبر 2020 درخواست یاری نموده یا خیر، گفت: من تا به امروز چنین چیزی نشنیدم. من در آن اتاق بودم.

وی همچنین گفت: بولتون با کتابش که تنها با هدف کسب سود آن را نوشته، اطلاعات به شدت محرمانه را به خطر انداخته است. بولتون ریسک حکم حبس را به جان خریده و باید بهای به خطر انداختن امنیت کشور به خاطر کتابش را بپردازد.

این در حالی است که یک قاضی فدرال روز شنبه درخواست دولت ترامپ برای جلوگیری از انتشار کتاب بولتون را رد کرد. ،ایسنا

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 7 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1082

به "مشاور تجاری کاخ سفید: هرآنچه بولتون درباره چین می گوید احمقانه است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور تجاری کاخ سفید: هرآنچه بولتون درباره چین می گوید احمقانه است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید