مخالفت ترامپ با اعمال قرنطینه ملی در آمریکا

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس جمهور آمریکا احتمال اعمال قرنطینه ملی در این کشور به دنبال شیوع گسترده ویروس کرونا را رد کرد.

مخالفت ترامپ با اعمال قرنطینه ملی در آمریکا

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از خبرگزاری فرانسه، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا پس از آنکه دو ایالت پرجمعیت کالیفرنیا و نیویورک تدابیر جدید و سختگیرانه ای را برای مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ نموده و به شهروندان خود دستور دادند تا در خانه بمانند، اعمال هرگونه قرنطینه ملی در سراسر ایالات متحده را رد نموده است.

ترامپ افزود: کالیفرنیا و نیویورک واقعا دو ایالتی هستند که به شدت گرفتار این مشکل شده اند ولی مساله آنقدر جدی نیست که سایر مناطق نیازی به قرنطینه سراسری و ملی داشته باشند.

وی گفت: بنابر این، ما به همکاری با فرمانداران نیویورک و کالیفرنیا ادامه می دهیم و تصور نمی کنم اعمال قرنطینه ملی لازم و ضروری باشد.

اندریو کومو فرماندار نیویورک روز آدینه در ادامه کوشش ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا دستور داده است تا همه کسب و کارهای غیرضروری تعطیل شده و برگزاری هرگونه تجمع و گردهمایی ممنوع گردد.

وی در این باره گفت: هر کسی که از این دستورات سرپیچی کند، مجازات و جریمه خواهد شد. این مقررات جدید از عصر یکشنبه اجرا می گردد.

دستورات فرماندار نیویورک یک روز پس از آن است که گاوین نیوسام فرماندار کالیفرنیا یک قرنطینه سراسری را در این ایالت 40 میلیون نفری اعلام نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 20 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 888

به "مخالفت ترامپ با اعمال قرنطینه ملی در آمریکا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخالفت ترامپ با اعمال قرنطینه ملی در آمریکا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید