فتاح: در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهیم داشت ، قرار نیست بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند

به گزارش ایران 20 دانلود، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: بنیاد مستضعفان در شرایط سخت شیوع کرونا هر قدر بتوانیم به اقشار ضعیف یاری می نماید.

فتاح: در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهیم داشت ، قرار نیست بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران، پرویز فتاح ظهر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان زابل گفت: مهم ترین پروژه ای که در دوران حضورم به عنوان وزیر نیرو در دولت پیگیری کردم و به نتیجه رسیدن چاه نیمه چهارم بود که در راستای تامین آب مردم منطقه اجرا شد. من به مردم این خطه و استان ارادت خاصی دارم و خداوند را شاکرم که برای چندمین بار بین این مردم حضور دارم.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: مردم سیستان و زابل در طول تاریخ کارهای بزرگی نموده اند و همین امر موجب شده عمق تاریخ این منطقه و عزتی که این مردم آفریده اند قابل وصف نباشد. امروز باعث تأسف است که ما هرچه در این منطقه می شنویم فقط از مسائل است.

بیشتر بخوانید
  • فتاح: معیشت مردم در مخاطره افتاده است/ بنیاد مستضعفان در روزهای سخت کرونایی به یاری مردم آمد

  • گزارش ویدیوئی| توزیع 10 هزار سبد غذایی اهدایی بنیاد مستضعفان به حاشیه نشینان چابهار

  • فتاح: یاری بنیاد مستضعفان به اقشار کم درآمد و آسیب پذیر ادامه دارد/ نباید هیچ خانواده نیازمندی از یاری ها بی بهره بماند

وی ادامه داد: مسئولان منطقه حتماً در کنار طرح مسائل به خدمات متعددی که نظام در این خطه ارائه نموده هم اشاره داشته باشند تا عدالت رعایت گردد و البته راه های نرفته در منطقه زیاد است اما اقداماتی از جمله چاه نیمه، دانشگاه زابل، راه های متعددی که در اینجا ساخته شده و ... همه از خدمات نظام است و اگر مسائلی در منطقه وجود دارد علت اصلی خود ما مسئولان هستیم.

فتاح توضیح داد: باید بنا را بر می گردد و می توانیم قرار دهیم و حل مسائل را یکی پس از دیگری و در حد توان در دستور کار قرار دهیم و با این روش و با تکیه بر این مردم ولایت مدار و شکیبا قطعا مسائل قابل حل خواهد بود.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: قرار نیست نهاد انقلابی مثل بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند، چرا که نه توان آن را دارد و نه منزلت آن را، اما بنیاد مستضعفان به مناطق و مردم محروم بر حسب وظیفه نگاه ویژه دارد و در حد توان در کنار مسئولان خواهد بود.

وی گفت: مسئولان سیستان باید مسائل را اولویت بندی نمایند و بر این اساس از نهادهای انقلابی درخواست یاری داشته باشند تا ما بتوانیم در حد توان جهت یاری ورود کنیم.

فتاح گفت: بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی در بحث کرونا 100 میلیارد تومان به سیستان و بلوچستان یاری نموده است. فقط یک قلم آن یاری نقدی 25 میلیارد تومانی به افراد فاقد شناسنامه و فاقد پوشش نهادهای حمایتی بوده که جهت تقسیم میان مردم نقدا به استانداری و کمیته امداد استان پرداخت شده است.

رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی گفت: ما پیرو دستور رهبر معظم انقلاب تا به امروز 15 نقطه را در استان های مختلف انتخاب نموده ایم تا در مدت سه سال به محرومیت زدایی در آنها یاری کنیم و سیستان و بلوچستان تنها استانی است که دو شهرستان در آن انتخاب شده است.

وی اضافه نمود: علاوه بر شهرستان های هدف وام هایی برای مشاغل خرد در دیگر شهرستان ها نیز در نظر گرفته شده که به وسیله بنیاد علوی پرداخت خواهد شد و کوشش داریم در حد توان به همه نقاط محروم یاری کنیم. بنیاد مستضعفان در شرایط سخت شیوع کرونا هر قدر بتوانیم به اقشار ضعیف یاری می نماید.

فتاح گفت: با توجه به تاکیدات رهبر معظم انقلاب در سخنرانی اخیر برای نمایندگان مجلس و تاکید ایشان بر ادامه فرایند مواسات و یاری های مومنانه، بنیاد مستضعفان در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهد داشت و در حد توان کوشش خواهیم کرد مردم و به ویژه مردم سیستان اثر آن را حس نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 30 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1129

به "فتاح: در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهیم داشت ، قرار نیست بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فتاح: در مرحله دوم طرح مواسات ورود جدی خواهیم داشت ، قرار نیست بنیاد مستضعفان جای دولت بنشیند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید