عواقب دعوای خطیر و شفر متوجه باشگاه استقلال هم می شود

به گزارش ایران 20 دانلود، پیشکسوت باشگاه استقلال معتقد است که دعوای حقوقی شفر و خطیر می تواند به تیم هم لطمه بزند.

عواقب دعوای خطیر و شفر متوجه باشگاه استقلال هم می شود

به گزارش خبرنگاران، باشگاه استقلال پس از خاتمه لیگ برتر با حواشی متعددی روبرو شده است. حاشیه هایی مانند عدم مذاکره با وینفرد شفر و در نهایت شکایت او از استقلال، رفتن پاتوسی و مسائل مالی که گریبان باشگاه را گرفته است. مسائل باشگاه استقلال باعث شد که هواداران آبی های پایتخت مقابل ساختمان باشگاه تجمع کنند. اتفاق عجیبی که در این تجمع رخ داد، اتهاماتی بود که علی خطیر، معاون باشگاه استقلال به وینفرد شفر زد که باعث شد این مربی آلمانی تصمیم جدیدی بگیرد و مقدمات شکایت از علی خطیر را بگیرد.

به همین دلیل، پیروز قربانی، پیشکسوت باشگاه استقلال، در گفت وگو با خبرنگاران درباره حواشی اخیر باشگاه اظهار کرد: من در جریان جزئیات مسائل درون باشگاه استقلال نیستم ولی با توجه به اتفاقاتی که برای باشگاه رخ داده، مدیران باید بیشتر توضیح دهند. مهمترین کار مدیران استقلال در حال حاضر این است که سرمربی تیم را معین کنند چون استقلال نقاط ضعفی دارد که باید پس از حضور سرمربی رفع شود. استقلال از نظر مهره مشکل ندارد ولی اگر بتواند دو، سه مهره خوب دیگر اضافه کند، شرایط بهتر می شود. مدیران استقلال باید در کنار مسائل حقوقی که درگیرش هستند به مسائل فنی تیم هم رسیدگی کنند.

او درباره اتهاماتی که علی خطیر به شفر مبنی بر دلالی زد و احتمال شکایت شفر از او گفت: طبیعتاً اگر شفر این کار را بکند، عواقب آن متوجه استقلال هم می شود. من نمی دانم در چگونه در کل دنیا زمانی که مربی اخراج می شود، اتفاقی نمی افتد. مدیران استقلال در اقدامی مطابق عرف با شفر قطع همکاری کردند ولی نمی دانم چرا پس از قطع همکاری با شفر مذاکره نکردند تا به توافقات لازم برسند؟ امیدوارم حواشی پیرامون استقلال مدیریت شود ولی نگرانی ای که وجود دارد این است که ماجرای شفر و استقلال پیچیده شده است. مدیریت این مشکل را باید حل نماید.

پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه گفت وگویش با خبرنگاران درباره حضور استراماچونی روی نیمکت آبی پوشان خاطرنشان کرد: استراماچونی کسی است که مربی اینتر بوده است و شخصیت خوبی دارد اما امیدوارم بتواند هر چه زودتر شناخت خوبی از فوتبال ایران به او بدهند. امیدوارم عدم شناخت از فوتبال ایران و زمان کمی که باشگاه دارد به استقلال لطمه نزند.

قربانی در خاتمه درباره جدایی پاتوسی از استقلال اظهار کرد: برای بزرگ تر از پاتوسی هم جایگزین وجود دارد است. بار باشگاه استقلال به خاطر یک بازیکن روی زمین نمی ماند و مسئله ای از این بابت وجود ندارد. استقلال می تواند بازیکنانی در حد پاتوسی جذب کند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 211

به "عواقب دعوای خطیر و شفر متوجه باشگاه استقلال هم می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عواقب دعوای خطیر و شفر متوجه باشگاه استقلال هم می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید