عملیات عمرانی احداث ساختمان حقوق و علوم سیاسی در دانشگاه اصفهان شروع شد

به گزارش ایران 20 دانلود، عملیات عمرانی احداث ساختمان حقوق و علوم سیاسی به همت خیر دانشگاه ساز در دانشگاه اصفهان شروع شد.

عملیات عمرانی احداث ساختمان حقوق و علوم سیاسی در دانشگاه اصفهان شروع شد

به گزارش گروه دانشگاه خبرنگاران، احداث دانشکده حقوق و علوم سیاسی دانشگاه اصفهان با برآورد هزینه ای بالغ بر یکصد میلیارد ریال در زمینی به زیربنای 5 هزار متر مربع کلنگ زنی شد.

بر اساس پیش بینی صورت گرفته حدود 80 عضو هیئت علمی مسئولیت تعلیم و تربیت 2هزار دانشجو را در این دانشکده برعهده خواهند داشت.

هوشنگ طالبی، رئیس دانشگاه اصفهان در این آیین ضمن ابراز خرسندی از حسن اعتماد خیرین فرهیخته، دانشگاه ها را منشا خیر و برکت جامعه دانست که همیشه برای تربیت نیرو های انسانی متخصص مرز های توسعه و دانش را در می نوردند و بدون هیچ منت و انتظاری، خدمات خود را در اختیار جامعه قرار می دهند.

وی اضافه کرد: دانشگاه های بزرگ جهان مانند هاروارد و استنفورد، قسمت اعظم بودجه های خود را به وسیله حامیانی که دانش آموختگان همان دانشگاه ها هستند تامین می نمایند.

طالبی با اشاره به بنیاد حامین دانشگاه اصفهان که با همین هدف پایه گذاری شده است خواهان توجه ویژه به این مهم در دانشگاه شد.

وی توضیح داد: دانشگاه اصفهان با قدمت 70 سال، بیش از 100 هزار دانش آموخته فرهیخته در کسوت های مهم مدیریتی به جامعه تحویل داده که منشا خیر و برکت بوده اند.

رییس دانشگاه اصفهان در ادامه ضمن تقدیر از خیرین دانشگاه ساز گفت: همت بالای خیرین دانشگاه ساز از 20 سال پیش که اولین کلنگ را بر زمین دانشگاه زدند تاکنون شاهد همت و کوشش ارزنده این عزیزان در اعتلای فضای علم و دانش بوده ایم.

وی از فعالیت های 5 سال اخیر خیرین در دانشگاه اصفهان ابراز رضایت نمود و اضافه کرد: دکتر احمد قیصری و خانم سجادیه همسر گرانقدر وی، از انسان های خیراندیش و فرهیخته ای هستند که خدمات ارزنده ای مانند ساخت آزمایشگاه فنی و مهندسی در دانشگاه اصفهان در کارنامه اعمال خیر و نیکوی آنان می درخشد.

طالبی اعلام نمود: دانشگاه اصفهان از سال 1393 تاکنون هیچ ردیف بودجه دولتی برای احداث ساختمان نداشته و دانشکده های علوم تربیتی، زمین شناسی، اقتصاد، ساختمان دهقانی و خوابگاه شمس را به وسیله یاری های خیرین ساخته است.

قدرت اله نوروزی، شهردار اصفهان نیز در این مراسم اظهار کرد: شهرداری اصفهان وظیفه خود می داند که در مراکز فراوری علم و دانش اقدام به حمایت و ارائه خدمت نماید. شهردار اصفهان توضیح داد: پیرو امضای تفاهم نامه همکاری با دانشگاه اصفهان بر افزایش همکاری های موجود در راستای پیشبرد اهداف علمی تاکید شده است.

نوروزی با اشاره به نقش مهم و موثر دانشگاه اصفهان در پیشبرد اهداف علمی کشور گفت: بسیاری از مقامات ارشد کشوری و مدیران شاخص از دانش آموختگان این دانشگاه بوده اند و این نشان از پتانسیل بالای این مرکز در عرصه های مختلف علمی است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 آذر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 500

به "عملیات عمرانی احداث ساختمان حقوق و علوم سیاسی در دانشگاه اصفهان شروع شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملیات عمرانی احداث ساختمان حقوق و علوم سیاسی در دانشگاه اصفهان شروع شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید