روسیه نمی تواند اظهارات بایدن علیه پوتین را نادیده بگیرد

به گزارش ایران 20 دانلود، به گزارش خبرنگاران به نقل اسپوتنیک، دیمیتری پسکوف سخنگوی کاخ کرملین امروز آدینه در سخنانی بیان کرد: مسکو نمی تواند اظهارات جو بایدن علیه پوتین را در نظر نگیرد؛ اما برای ادامه تبادل نظر نیز آماده است.

روسیه نمی تواند اظهارات بایدن علیه پوتین را نادیده بگیرد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه (کرملین) در این خصوص گفت: رییس جمهور روسیه آشکارا از تمایل خود به حفظ روابط میان دو کشور علیرغم اختلافات صحبت نموده است؛ این موضوع در راستای حفظ منافع دو کشور قلمداد می گردد.

وی در این باره اضافه نمود: مسکو هنوز از واکنش آمریکا به دعوت پوتین از بایدن برای برگزاری یک مصاحبهی مجازی آگاه نیست؛ اما درخواست تماس پوتین با بایدن به وسیله کانال های دیپلماتیک در حال اجرا است. در صورت تماس پوتین و بایدن، موضوع اتهامات بی اساس از جانب آمریکا مطرح خواهد شد.

دیمیتری پسکوف درباره احتمال وقوع جنگ سرد جدید بین روسیه و آمریکا نیز گفت: ما همیشه برای بهترین شرایط امیدوار هستیم؛ اما آمادگی بدترین شرایط را نیز داریم.

گفتنی است جو بایدن رییس جمهور آمریکا پیشتر در مصاحبه با شبکه خبری ای بی سی گفت که پوتین تاوان مداخله خود در انتخابات سال 2020 آمریکا را خواهد پرداخت. وی همچنین رهبر رئیس جمهوری روسیه را یک قاتل خطاب نموده بود!

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 19 فروردین 1400 بروزرسانی: 19 فروردین 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1533

به "روسیه نمی تواند اظهارات بایدن علیه پوتین را نادیده بگیرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه نمی تواند اظهارات بایدن علیه پوتین را نادیده بگیرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید