درخواست مرکل از شهروندان برای نرفتن به سفرهای داخلی و خارجی

به گزارش ایران 20 دانلود، صدر اعظم آلمان با تاکید بر اینکه برای مهار ویروس کرونا باید اقدامات جدی در پیش گرفته گردد از شهروندان خواست از رفتن به سفرهای داخلی و خارجی خودداری نمایند.

درخواست مرکل از شهروندان برای نرفتن به سفرهای داخلی و خارجی

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، آنگلا مرکل، صدر اعظم آلمان تاکید نمود که آلمان باید برای مهار ویروس کرونا اقدامات جدی را در پیش گیرد.

وی در یک کنفرانس مطبوعاتی در برلین درباره اقداماتی که دولت و ایالت ها برای مبارزه با ین ویروس در پیش می گیرند شرح داده و به عنوان مثال گفت که آلمانی ها نباید سفری به خارج و در داخل داشته باشند.

مرکل تاکید نمود که موثرترین اقدام علیه شیوع کرونا افزایش دادن فاصله ها است. وی همچنین گفت که در اینجا مسئله کاهش روابط اجتماعی و در عین حال حفظ تا حد ممکن زندگی مالی مطرح است.

وی همچنین همکاری دولت و ایالات آلمان برای مقابله با شیوع کرونا را ستود و درباره محدودیت های برنامه ریزی شده برای زندگی عمومی به منظور مقابله با شیوع کرونا گفت: این ها اقداماتی هستند که قبلا در کشور ما وجود نداشته اما برای اینکه شمار این بیماران سخت را کاهش دهیم و سیستم بهداشتی ما تحت فشار زیاد قرار نگیرد ضرورت دارد.

پیتر آلتمایر، وزیر اقتصاد آلمان هم در این باره که به پایان سریع بحران کرونا امیدوار باشیم هشدار داده و گفت: شمار مبتلایان به ویروس کرونا تا اواخر ماه می بالا خواهد بود.

وزیر اقتصاد آلمان همچنین تاکید نمود که ژاپن و کره جنوبی موفقیت های چشمگیری در مبارزه با کرونا به دست آورده اند. این نشان می دهد که می توان بر این بحران غلبه کرد، اما این به صبر احتیاج دارد.

آلتمایر همچنین گفت که سیاستمداران نمی توانند درباره یک مسئله پزشکی مانند بیماری کرونا پیش بینی نمایند. وی همچنین گفت که پول، و ضمانت برای شرکت ها باید به سرعت و با روشی عملی محور ارائه گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 16 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 879

به "درخواست مرکل از شهروندان برای نرفتن به سفرهای داخلی و خارجی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخواست مرکل از شهروندان برای نرفتن به سفرهای داخلی و خارجی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید