خبرنگاران چین اتباعش را از ایران خارج می نماید

به گزارش ایران 20 دانلود، پکن-خبرنگاران-در پی شیوع ویروس کرونا در ایران ، چین خاطرنشان کرد که شهروندانش را از این کشور خارج می نماید.

خبرنگاران چین اتباعش را از ایران خارج می نماید

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

روزنامه ساوث چاینا مورنینگ پست از چین گزارش کرد که حدود 200 نفر از شهروندان چین از جمله شماری از دانشجویان این کشور از ایران به چین بازگردانده می شوند.

شرکت هواپیمایی چاینا ساترن خاطر نشان نموده است که هواپیمای این شرکت امشب تهران را به مقصد شهر لانجو مرکز استان گانسو در شمال غرب چین ترک می نماید و شهروندان چین روز چهارشنبه وارد این استان می شوند.

گزارش حاکی است که کارکنان شرکت های چینی و بازرگانان و از جمله 30 نفر از دانشجویان چینی که در ایران سکونت دارند ، از ایران خارج می شوند.

این گزارش می افزاید که ایران در کنار کره جنوبی و ایتالیا از جمله بیشترین شمار مبتلایان به کرونا را به خود اختصاص داده اند.

وزارت خارجه چین پیشتر در بیانیه ای اعلام نموده بود که این کشور شهروندان چینی را از کشورهایی که درگیر ویروس کرونا هستند ، خارج می نماید.

شمار مبتلایان در ایران به 2 هزار و 336 نفر رسیده است و 77 بیمار هم جانشان را از دست داده اند.

منبع: ایرنا
انتشار: 31 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 843

به "خبرنگاران چین اتباعش را از ایران خارج می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران چین اتباعش را از ایران خارج می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید