خبرنگاران ویزای اتباع خارجی در روسیه بخاطر کرونا سه ماه دیگر تمدید می گردد

به گزارش ایران 20 دانلود، مسکو - خبرنگاران - رئیس جمهوری روسیه دستوری را صادر کرد که بر اساس آن ویزای اتباع خارجی در روسیه بخاطر شیوع کرونا به صورت اتوماتیک برای سه ماه دیگر تمدید می گردد.

خبرنگاران ویزای اتباع خارجی در روسیه بخاطر کرونا سه ماه دیگر تمدید می گردد

همراه دور زمین باشید و با تور ارزان روسیه از کاخ کرملین دیدن کنید و در شهرهای زیبای مسکو و سوچی گشتی بزنید و خاطرات زیبایی برای خود رقم بزنید.

این دستور ولادیمیر پوتین رئیس جمهوری روسیه با عنوان تدابیر برای تنظیم موقعیت حقوقی خارجیان در روسیه در دوره شیوع بیماری کرونا روز دوشنبه در پورتال اینترنتی اطلاعات حقوقی روسیه منتشر شده است.

بر اساس دستور رئیس جمهوری روسیه، دستور شماره 274 وی مورخه 18 ماه اوریل سال 2020 که مطابق آن ویزای خارجیان در روسیه برای سه ماه تمدید شده بود، بار دیگر برای سه ماه و این بار تا روز 15 ماه سپتامبر 2020 به صورت اتوماتیک تمدید می گردد.

پوتین در دستور خود همچنین اجازه داد تا اتباع خارجی از کشورهایی که مطابق موافقت نامه دولتی می توانند بدون ویزا سفر به روسیه سفر نمایند، مجوز کار (بروسی پاتنت) را بدون مشکل دریافت نمایند.

کارفرمایان روس نیز اجازه یافته اند تا با رعایت تدابیر پیشگیرانه در خصوص کرونا در محل کار، برای دریافت مجوز کار برای کارکنان مرکز مالی خود به شعبه های اداره مهاجرت وزارت کشور روسیه مراجعه نمایند.

منبع: ایرنا
انتشار: 24 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1053

به "خبرنگاران ویزای اتباع خارجی در روسیه بخاطر کرونا سه ماه دیگر تمدید می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ویزای اتباع خارجی در روسیه بخاطر کرونا سه ماه دیگر تمدید می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید