خبرنگاران هواپیمای اختصاصی مسی در آسمان بروکسل دچار نقص فنی شد

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران- خبرنگاران- هواپیمای اختصاصی لیونل مسی به دلیل نقص فنی در فرودگاه بروکسل بلژیک مجبور به فرود اضطراری شد.

خبرنگاران هواپیمای اختصاصی مسی در آسمان بروکسل دچار نقص فنی شد

براساس گزارش میرِر، هواپیمای اختصاصی مسی صبح امروز (آدینه) پس از بروز مشکل فنی در ارابه فرود، در فرودگاه زاوِنتِم بروکسل مجبور به فرود اضطراری شده است.

هنوز معین نیست که مسی در هواپیمای خود حضور داشته یا نه اما این جت اختصاصی در راستا خود به سمت جزیره تِنِریف اسپانیا در فرودگاه بروکسل فرود آمده است.

در حال حاضر و در بحبوجه شیوع ویروس کرونا در سرتاسر دنیا، بازیکنان فوتبال و ورزشکاران دنیا در خانه های خود حبس شده اند و تقریبا تمامی رویدادهای ورزشی لغو و یا تعلیق شده است.

براساس گزارش های اخیر، مسی به تازگی بر سر مسائل مرتبط با کاهش دستمزد با باشگاه بارسلونا به مشکل برخورده است.

او در فضای مجازی مدیریت کاتالان ها را مورد انتقاد قرار داد و گفت که بازیکنان تیم به طور متفق القول با کاهش 70 درصدی مجموع دستمزدهای خود به منظور یاری به باشگاه در راستای تامین دستمزد مدیران سطح پایین تر، موافقت نموده اند.

مسی در بیانیه ای که چند روز پیش منتشر شد، نوشت: علاوه بر کاهش 70 درصدی دستمزدمان در این شرایط اضطراری، تصمیم داریم با مشارکت و یاری بیشتر به باشگاه از این موضوع اطمینان حاصل کنیم که پرسنل و خدمه باشگاه مادامی که شرایط به همین منوال بماند، 100 درصد دستمزد خود را دریافت خواهند کرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 3 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 920

به "خبرنگاران هواپیمای اختصاصی مسی در آسمان بروکسل دچار نقص فنی شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هواپیمای اختصاصی مسی در آسمان بروکسل دچار نقص فنی شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید