خبرنگاران راه حل کاخ سفید برای کاهش مشاجرات ترامپ با خبرنگاران

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران-خبرنگاران- یک رسانه آمریکایی به نقل از تعدادی از مقام های نزدیک به کاخ سفید نوشت، محتمل است جلسات روزانه کاخ سفید درباره کرونا به منظور کاستن از نقش ترامپ و جلوگیری از مشاجره احتمالی او با خبرنگاران تغییر کند.

خبرنگاران راه حل کاخ سفید برای کاهش مشاجرات ترامپ با خبرنگاران

از پروفایل اینستاگرام بهروز ازند دیدن نمایید.

خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از چهار نفر از مقام های کاخ سفید و جمهوریخواهان نزدیک به کاخ سفید که به دلیل نداشتن مجوز برای اظهارنظر علنی در این زمینه خواستند نامشان فاش نگردد، نوشت: در کاخ سفید بحث هایی درباره تغییر شکل جلسات توجیهی کاخ سفید مطرح است.

این جلسات اغلب از یک ساعت بیشتر طول می کشد و به مجادله بین ترامپ و خبرنگاران منجر می گردد.

سرخط خبرهای روز آدینه درباره اظهارات ترامپ و توصیه او درباره تزریق مواد ضدعفونی نماینده برای مقابله به کرونا خشم او را برانگیخت. این دیدگاه او هشدارهای شدید کارشناسان بهداشت را به دنبال داشت که ایده ترامپ را خطرناک توصیف کردند. این اظهارات همچنین با انتقاد شدید دموکرات ها منجر شد.

ترامپ در جلسه توجیهی آدینه به سوالات خبرنگاران پاسخی نداد و مدعی شد که پیشنهادش درباره استفاده از مواد ضدعفونی نماینده شوخی بوده است. اما این ادعا با آنچه که گفته بود مطابقتی نداشت.

به گفته مقام های مذکور اکنون هفته ها است که مشاوران ترامپ از رئیس جمهوری آمریکا می خواهند شرکت در نشست های خبری را کاهش دهد و وقتی خبر خیلی مهمی هست یا اوضاع مثبتی بروز نموده در مقابل دوربین ها قرار گیرد. در غیر این صورت چنین مسئولیتی را به مایک پنس معاونش و مقام های بهداشتی واگذار کند.

ترامپ تمایلی به عقب نشینی از کانون توجهات در نشست های خبری ندارد و این را نزدیک ترین شیوه برای ارتباط با طرفدارانش در تبلیغات سیاسی می داند.

ترامپ از محبوبیتش در تلویزیون و سلطه اش بر چرخه خبری و وادار کردن رقیب انتخاباتی جو بایدن به عقب نشینی صحبت نموده است. اما مشاورانش چنین استدلال می نماید که جلسات روزانه ممکن است برای بعضی طرفداران وفادار او جذاب باشد اما مخاطبان دیگر را آزرده می نماید و این افراد شامل شهروندان، نگران از شرایط سلامت خود هستند.

مقام هایی که در ستاد تبلیغات انتخاب دوباره ترامپ نقش دارند نیز به کاهش حمایت از او در بعضی از ایالت ها اشاره نموده اند و نگران هستند که این جلسات که اغلب شامل ارائه اطلاعات غلط است ممکن است در کاهش حمایت از ترامپ نقش داشته باشد.

ترامپ که همچنین به دمدمی مزاج بودن شهرت دارد درباره تغییر دائمی در شکل نشست های خبری متعهد نشده است.

سی ان ان که همیشه هدف انتقادهای ترامپ بوده است، نوشت: هنوز معلوم نیست که خودداری ترامپ از پاسخگویی به سوالات خبرنگاران در جلسه روز آدینه ارتباطی به خبرنگار این شبکه داشته است یا نه. یک مقام کاخ سفید قبل از آغاز جلسه از دو خبرنگار خواسته بود جای خود را با یکدیگر عوض نمایند که باعث شد خبرنگار سی ان ان به عقب اتاق رانده گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 6 تیر 1399 بروزرسانی: 20 دی 1400 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 989

به "خبرنگاران راه حل کاخ سفید برای کاهش مشاجرات ترامپ با خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران راه حل کاخ سفید برای کاهش مشاجرات ترامپ با خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید