خبرنگاران ترامپ کتاب بولتون را تخیل محض دانست

به گزارش ایران 20 دانلود، تهران- خبرنگاران- رییس جمهوری آمریکا کتاب خاطرات مشاور پیشین امنیت ملی خود را که حاوی افشاگری هایی علیه او است، مجموعه ای از دروغ و تخیل محض دانست.

خبرنگاران ترامپ کتاب بولتون را تخیل محض دانست

دونالد ترامپ رییس جمهوری آمریکا عصر پنجشنبه در پیامی توییتری نوشت: کتاب بولتون مجموعه ای از دروغ ها و داستان های ساختگی بوده که هدف همه آن ها بد جلوه دادن من است. بسیاری از اظهارات مسخره ای که او به من نسبت می دهد هرگز گفته نشده و تخیل محض است. او فقط می خواهد اخراجش توسط مرا تلافی کند.

بر اساس گزارش جدید روزنامه واشنگتن پست، بولتون در کتاب تازه خود با عنوان اتاق حوادث: یک خاطره از کاخ سفید که گفته شده پیش از توزیع سراسری، چند جلد از آن در اختیار رسانه ها قرار گرفته، نوشته است: ترامپ ژوئن 2019 در حاشیه اجلاس گروه 20 در ژاپن دیداری با شی جین پینگ رئیس جمهوری چین گفته بود اگر پکن محصولات کشاورزی بیشتری از کشاورزان آمریکایی بخرد به شانس او در انتخابات یاری خواهد نمود.

وزارت دادگستری آمریکا با تنظیم شکایتی در دادگاه سعی دارد مانع از انتشار کتاب جان بولتون گردد. براساس این دعوی، کتاب بولتون به این دلیل نباید منتشر گردد که حاوی اطلاعات محرمانه است.

براساس گزارش شبکه بی بی سی، در این کتاب درباره وقایع داخلی کاخ سفید اطلاعاتی ارائه شده است.

ترامپ پیشتر گفته بود، بولتون ممکن است با انتشار این کتاب با مسائل قضایی روبه رو گردد.

این کتاب قرار است روز 23 ژوئن (3 تیر) منتشر گردد.

بولتون آوریل 2018 (فروردین 97) به تیم امنیت ملی کاخ سفید پیوست و در ماه سپتامبر (شهریور) سال بعد، دولت ترامپ را ترک کرد و گفت خودش این را خواسته است.

با این حال، ترامپ گفت که بولتون را به دلیل اختلاف های شدید برکنار نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 9 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 1085

به "خبرنگاران ترامپ کتاب بولتون را تخیل محض دانست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران ترامپ کتاب بولتون را تخیل محض دانست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید