خانواده ترامپ در بیش از 4000 سفر از حفاظت سرویس مخفی استفاده نموده است

به گزارش ایران 20 دانلود، یک گروه نظارت بر عملکرد دولت آمریکا اظهار کرد، اعضای خانواده ترامپ در بیش از 4000 سفر طی سه سال نخست ریاست جمهوری او تحت حفاظت سرویس مخفی آمریکا قرار داشته اند.

خانواده ترامپ در بیش از 4000 سفر از حفاظت سرویس مخفی استفاده نموده است

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری هیل، طبق اطلاعاتی که به دست گروه شهروندان برای مسئولیت و اخلاق رسیده است، اعضای خانواده دونالد ترامپ، رییس جمهوری آمریکا 4560 سفر انجام داده اند که بیشتر آن ها به مقصد املاک ترامپ بوده است که این رییس جمهوری از آن ها کسب درآمد می نماید.

این گروه دریافته است، 40 درصد از سفرهای خانواده ترامپ که در سال 2019 اجرا شده، جدا از سفرهای ترامپ و همسرش بوده است.

گروه نظارتی مذکور در بیانیه ای آورده است: هر رییس جمهوری و بانوی اولی شایسته دریافت حفاظت سرویس مخفی هستند اما کسب و کار خصوصی رییس جمهوری باید بهایی را که مالیات دهندگان در کسب و کارهای او و در حمایت از آن ها پرداخت می نمایند، پس دهد.

این گروه دریافته است که خانواده ترامپ سالانه 1625 سفر انجام داده است که این عدد در دوران ریاست جمهوری باراک اوباما، رییس جمهوری سابق آمریکا 133.3 بوده است.

گروه شهروندان برای مسئولیت و اخلاق همچنین افزود: مسما خانواده ترامپ حق استفاده از حفاظت سرویس مخفی را دارد و باید محفوظ باشد اما افزایش تعداد عوامل به بیش از 10 تن به بودجه سرویس مخفی فشار آورده است. آنقدر که سرویس مخفی ناچار شده است در دو سال گذشته افزایش هزینه های حفاظت سفر خود را در درخواست بودجه ای که به کنگره ارائه نموده، توجیه کند.

منبع: عصر ایران
انتشار: 14 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: iran20download.ir شناسه مطلب: 943

به "خانواده ترامپ در بیش از 4000 سفر از حفاظت سرویس مخفی استفاده نموده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خانواده ترامپ در بیش از 4000 سفر از حفاظت سرویس مخفی استفاده نموده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید